۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری سریع زبان آلمانی

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری سریع زبان آلمانی

اگر هنوز یادگیری زبان آلمانی رو استارت نزدید، پیشنهاد میکنم این مقاله تا انتها مطالعه کنید. قول خواهم داد دیدتان نسبت به انتخاب کتاب برای یادگیری زبان آلمانی تغییر خواهد کرد

بهترین کتاب برای شروع یادگیری زبان آلمانی انتخاب کدامند؟

اگر هنوز یادگیری زبان آلمانی رو استارت نزدید، پیشنهاد میکنم این مقاله تا انتها مطالعه کنید. قول خواهم داد دیدتان نسبت به انتخاب کتاب برای یادگیری زبان آلمانی تغییر خواهد کرد):.

این کتاب هارو در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم:

الف) بررسی بهترین کتاب های موجود برای آموزش زبان آلمانی

  • بررسی کتاب منشن Menschen برای یادگیری آلمانی
  • بررسی کتاب اشتارتن ویا Starten Wir
  • بررسی کتاب آلمانی شریته پلاس نئو schritte plus neu
  • کتاب آلمانی در ۳۰ روز
  • کتاب جامع گرامر زبان آلمانی
  • کتاب جامع لغات زبان آلمانی

 
 

بیایید کتاب هارو واستون بررسی کنیم:

الف) بررسی بهترین کتاب های موجود برای آموزش زبان آلمانی:

اگر هنوز یادگیری زبان آلمانی رو شروع نکردید، احتمالا با هیچ کتابی برای یادگیری این زبان آشنا نیستید. در اینجا ما می خواهیم بهترین کتاب هارو برای یادگیری آلمانی بهتون معرفی کنیم.

در اکثر زبانکده های سطح شهرشما کتاب های زیر برای یادگیری زبان آلمانی میبینید:

کتاب منشن، کتاب شریته پلاس نئوschritte plus neu، کتاب اشتارتن ویا .

  • بررسی کتاب منشن Menschen برای یادگیری آلمانی:

کتاب منشن در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار به ایران آمد. این کتاب هنوز در بسیاری از آموزشگاه های ایران تدریس می شود. متاسفانه بسیاری از اساتید به دید منسوخ شدن به این کتاب نگاه میکنند. کتاب منشن مزیت هایی داره که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

شش سطوح مختلف کتاب منشن شامل: سطح A۱ زبان آلمانی(منشن A۱.۱ - منشن A۱.۲) – سطح A۲ زبان آلمانی(منشن A۲.۱ - منشن A۲.۲) - سطح B۱ زبان آلمانی(منشن B۱.۱ - منشن B۱.۲)

مزیت کتاب منشن: کم بودن حجم کتاب برای یادگیری سریعتر، دارا بودن بخش مجزای توضیحات گرامری، داشتن تمرین های کافی برای تسلط به مطالب اون درس.

برای نتیجه گیری بهتر از این کتاب باید فایل های صوتی این کتاب دائما گوش کنید تا مهارت شنیداری شما(هوغن) روز به روز بهتر بشه.

بهترین روش مطالعه این کتاب: قدم اول مطالعه گرامری هر درس، مطالعه کتاب درسی و فایلهای صوتی کتاب و در آخر حل تمرین های کتاب کار است.

اگر تمایل به یادگیری سریع زبان آلمانی دارید پیشنهاد میکنم که دوره تدریس خط به خط آموزش کتاب منشن در سایت آلمانی زبان ببینید.

مجوز نشر این کتاب در سال ۲۰۱۹ در ایران داده شده و اکنون این کتاب در سفارت آلمان هم تدریس می شود. به جرات می توان گفت این کتاب بهترین کتاب زبان آلمانی در دنیاست. وقتی این کتاب ورق میزنید در نگاه اول متوجه حجم زیاد این کتاب می شوید.  کتاب اشتارتن ویا در ۳ سطح منتشر شده اند که هر سطح واقعا کاملترین مطالب به روز به دانشجو آموزش داده است.

مزیت کتاب اشتارتن ویا:

 کامل تر شدن تمرین های نوشتاری، صوتی و وجود بخش گرامری مجزا همراه با تمرین های چالشی آن، کتاب اشتارتن ویا را محبوب ساخته است.

اگر این کتاب را مطالعه می کنید تدریس خط به خط این کتاب را تحت عنوان آموزش کتاب اشتارتن ویا برای شما دانشجوی عزیز آماده کردیم.

بهترین روش مطالعه این کتاب: قدم اول مطالعه گرامری هر درس، مطالعه کتاب درسی و فایلهای صوتی کتاب و در آخر حل تمرین های کتاب کار است.

برای تهیه این کتاب می توانید عبارت" خرید کتاب آلمانی اشتارتن ویا آلمانی زبان" در گوگل سرچ کنید.
 

آموزش زبان آلمانی 2

ث) کتاب آلمانی شریته پلاس نئو schritte plus neu

کتاب شریته بیشتر در کشور آلمان تدریس می شود. این کتاب آپدیت کتاب شقیته است و در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. متاسفانه این کتاب در ایران زیاد طرفدار ندارد.

ج) کتاب آلمانی در ۳۰ روز

کتاب آلمانی در سی روز با تمرکز بر گرامر زبان آلمانی و واژگان آلمانی توانسته محبوبیت بسیاری در بین زبان آموزان مبتدی زبان آلمانی پیدا کند. برای تهیه این کتاب می توانید عبارت" خرید کتاب آلمانی در سی روز آلمانی زبان" در گوگل سرچ کنید.

ح) کتاب جامع گرامر زبان آلمانی

یکی از بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی، کتاب آموزش گرامر آلمانی نوشته استاد نوا است. این کتاب به صورت جزوه پی دی اف در اختیار علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی قرار داده می شود. برای تهیه این جزوه می توانید عبارت" گرامر زبان آلمانی" در گوگل سرچ کنید و روی سایت آلمانی زبان کلیک کنید.

خ) کتاب جامع لغات زبان آلمانی

یکی از بهترین منابع یادگیری لغات و واژگان و جمله سازی آلمانی، کتاب ۹۰۰ واژه آلمانی نوشته استاد نوا است. این کتاب به صورت جزوه پی دی اف در اختیار علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی قرار داده می شود. برای تهیه این جزوه می توانید عبارت" لغات زبان آلمانی " در گوگل سرچ کنید و روی سایت آلمانی زبان کلیک کنید.

 

آموزش زبان آلمانی سریع

اینجا ممکنه یک سوال برای شما پیش بیاد:

چرا باید در اوایل یادگیری آلمانی کتاب مطالعه کرد؟

در جواب باید گفت که یادگیری زبان خارجی مثل زبان آلمانی نیازمند یک منابع معتبر است. متاسفانه وجود منابع بیشمار و پیج های اینستاگرامی ناجور و اساتید بیسواد میتوانند دانشجو را گیج کنند و سرعت یادگیری زبان دانشجو را کاهش دهد. وجود یک مسیر هدفمند برای شروع یادگیری هر زبانی قطعا استفاده درست از کتاب آموزشی است.

در انتهای مقاله افتخار داریم تا با مدیر برترین آکادمی زبان آلمانی کشور یعنی آلمانی زبان هم آشنا بشویم. آکادمی آلمانی زبان با مدیریت استاد نوا با سابقه تدریس به بیش از ۶ هزار زبان آموز و دارای بیش از ۸۰۰ ساعت ویدیو آموزشی زبان آلمانی از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت آفلاین جهت کمک به زبان آموزان جهت بازدهی با بیشترین رضایت و کارنامه قبولی میباشد.

منبع  :  وب سایت آموزش زبان های آلمانی (almanizaban.com)

کد خبر: ۲۶۷٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha