۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
برپایی پاویون انبوه سازان در نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» شهر آفتاب تهران
دبیر انجمن انبوه سازان تهران مطرح کرد

برپایی پاویون انبوه سازان در نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» شهر آفتاب تهران

گرگان- گوران، دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران از برپایی پاویون انبوه سازان در نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» شهر آفتاب تهران خبر داد.

رامین گوران در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه نخستین دوره نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه امسال برگزار می شود، از برپایی پاویون انبوه سازان در این نمایشگاه خبر داد.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران افزود: به واسطه مشکلاتی که در نمایشگاه بین المللی تهران در خیابان سئول وجود داشت تصمیم بر این شد تا انجمن انبوه سازان با همکاری انجمن سازه های فولادی این نمایشگاه را در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار کنند.

وی گفت: تمام استان ها در این دوره از نمایشگاه شرکت می کنند و هیئت های تجاری خارج از کشور هم برای حضور اعلام آمادگی کرده اند اما تصمیم داریم از سال آینده میزبان نمایندگان کشورهای خارجی باشیم.

گوران با تاکید به اینکه مخاطبان باید بهترین استفاده را از نمایشگاه ببرند، تصریح کرد: سایت نمایشگاهی شهر آفتاب به واسطه ترافیک روان تر نسبت به نمایشگاه بین المللی تهران، زیرساخت های مناسب نمایشگاهی و نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی شرایط بسیار خوبی برای برپایی این رویداد دارد.

وی گفت: در سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه انبوه سازان، خدمات فنی و مهندسی و به طور کلی صنعت ساختمان رخ داده و شاهد ظرفیت های خوبی در این بخش در سطح کشور بوده ایم که امیدواریم بتوانیم اقدامات توسعه ای را برای کشورهای هدف ارائه کنیم لذا برگزاری چنین رویدادهایی بهترین فرصت برای پیش برد این هدف است.

وی یادآور شد: همچنین در حال آماده سازی بستر نمایشگاه دائمی به صورت مجازی هستیم که می توانیم از این ظرفیت هم به نحو احسن برای معرفی ظرفیت های این بخش بهره بگیریم.

کد خبر: ۲۶۷٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha