۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
رزرو هتل با هزینه مناسب در جزیره کیش

رزرو هتل با هزینه مناسب در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب سفر داخل ایران است که به مروارید خلیج فارس شهرت دارد.

رزرو هتل با هزینه مناسب در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب سفر داخل ایران است که به مروارید خلیج فارس شهرت دارد. جاذبه های گردشگری کم‌نظیر، سواحل بکر و زیبا، امکانات تفریحی متعدد و متنوع از جمله دلایلی هستند که گردشگران را به این جزیره در جنوب ایران می‌کشانند. اگر به دنبال مقصدی برای دور شدن از دلنگرانی های روزمره هستید و مدرن بودن امکانات برایتان حائز اهمیت است، سفر به کیش و بازدید از این جزیره دوست‌داشتنی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در این جزیره می‌توانید لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید، چاشنی هیجان را به سفرتان اضافه کنید، از گشت و گذار در مراکز تجاری لذت ببرید و به تفریح در سواحل خلیج همیشه فارس مشغول شوید. از آنجایی که کیش میزبان گردشگران بسیاری است، از این رو تعداد زیادی مرکز اقامتی برای میهمانان خود دارد. در این مطلب در نظر داریم تعدادی از هتل‌های باکیفیت جزیره که تخفیفات خوبی را برای میهمانان خود در نظر گرفته‌اند را خدمتتان معرفی کنیم؛ پس تا انتها برای رزرو هتل با هزینه مناسب ما همراه باشید.

  1. هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل‌های سه ستاره جزیره کیش است که در خیابان فردوسی و نزدیک مرکز تجاری زیتون و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. امکانات و خدمات هتل پارسیان کیش عبارتنداز:

  • اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته

  • رستوران

  • کافی‌شاپ

  • سالن کنفرانس

  • سالن همایش

  • استخر ، سونا و جکوزی

  • سالن بدنسازی

  • پارکینگ و موارد دیگر.

موقعیت مکانی هتل پارسیان کیش بسیار مناسب بوده و دسترسی آسانی به مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و سایر امکانات جزیره کیش دارد. از جمله مراکز خرید نزدیک به هتل پارسیان کیش می‌توان به بازار پردیس یک و دو، بازار پانیذ، بازار مروارید، بازار ونوس، مرکز تجاری، هایپر مارکت، بازار دامون دریا، زیتون، کیش مال و... اشاره کرد.

  1. هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره است که در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش به حساب می‌آید، با معماری منحصر به فرد و متمایز خود چشم هر مسافری را به خود خیره می‌کند.

تمامی واحدهای اقامتی این هتل مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و جالب است بدانید که سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل فضایی بزرگ‌تر از حد معمول دارند، به صورتی که اتاق‌های آن حداقل ۴۵ مترمربع، سوئیت‌ها ۷۰ مترمربع و آپارتمان‌های آن حدود ۳۵۰ مترمربع مساحت دارند. هتل پانوراما فاصله کوتاهی تا مراکز تجاری کیش و ساحل خلیج فارس دارد، به صورتی که میهمانان هتل تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند.

  1. هتل میراژ کیش

یکی از هتل های ۵ ستاره جزیره کیش هتل نوساز میراژ است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در یکی از بهترین نقاط جزیره شروع کرد. هتل میراژ دارای ۱۷۸ سوئیت و اتاق بوده که در ۸ طبقه واقع شده‌اند. این هتل لوکس در خیابان دریا قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به اماکن گردشگری و تفریحی و مراکز خرید کیش دارد.

کارکنان آموزش دیده و خوش‌برخورد مجموعه، تجهیزات و امکانات با کیفیت و دسترسی راحت هتل همه در کنار هم جمع شده‌اند تا اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود رقم بزنند. هتل میراژ در اکثر ایام سال به خصوص فصول کم‌تردد، تخفیفات ویژه‌ای را برای میهمانان خود در نظر می‌گیرد.

  1. هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های جزیره است و از سال ۱۳۵۱ از گردشگران و مسافران جزیره کیش میزبانی می‌کند. با وجود قدیمی بودن هتل، بازسازی ساختمان آن در سال ۱۳۹۸ باعث شده تا از نظر کیفی همانند روز اول باشد.

برخورد حرفه‌ای پرسنل، منظره چشم نماز واحدهای اقامتی، تمیز بودن اتاق‌ها، کیفیت خوب رستوران و کافی شاپ این مجموعه از جمله مزایا و امکانات خوب هتل شایان کیش هستند. موقعیت مکانی ایده‌آل این هتل نیز باعث دسترسی آسان گردشگران به مراکز خرید مثل بازار پانیذ و زیتون و ساحل زیبای خلیج فارس شده است.

  1. هتل فلامینگو کیش

یکی از هتل های ۴ ستاره جزیره کیش هتل فلامینگو بوده که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع شده است.  این هتل دارای ۲۰۰ واحد اقامتی در ۵ طبقه بوده که به دو نوع اتاق‌های ویلایی و اتاق‌های هتلی تقسیم می‌شوند و هر یک امکانات متفاوتی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

از ویژگی های مثبت هتل فلامینگو می‌توان به موقعیت جغرافیایی ایده‌آل آن در جزیره اشاره کرد. این هتل با قرارگیری در بلوار دریا دسترسی خوبی به مراکز غواصی کیش، اسکله بزرگ تفریحی، مرکز خرید سارینا ۲، مرکز خرید زیتون، بازار پردیس و بازار ونوس دارد.

رزرو هتل با هزینه مناسب در جزیره کیش

رزرو هتل با قیمت مناسب در فلای تودی

برای رزرو هتل های جزیره کیش گزینه‌های زیادی پیش رویتان است؛ می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک به ساحل خلیج فارس را انتخاب کنید و یا در نزدیکی مراکز تجاری یا جاذبه‌های گردشگری و تفریحی جزیره کیش اقامت داشته باشید. از هتل های اقتصادی گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در این جزیره رزرو کنید.

برای تجربه رزروی آسان و مطمئن کافیست به سایت فلای تودی مراجعه کرده و به قسمت سرچ هتل داخلی بروید. مقصد کیش و تاریخ ورود و خروج را وارد کرده و بعد کلید جستجو را بزنید تا لیست کاملی از هتل های کیش به همراه قیمت و امکانات برایتان به نمایش درآید. در این صفحه، هتل های جزیره کیش از ارزان ترین و به گران ترین مرتب شده‌اند تا مخاطب بتواند به راحتی گزینه‌های مناسب خود را پیدا کند.

همچنین می‌توان به کمک فیلترهای خوبی که سایت در اختیار او قرار می‌دهد نوع نیاز خود را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، نوع و کلاس مکان اقامتی، امکاناتی که از هتل انتظار دارد، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل در سطح کیش را انتخاب کند تا هتلی متناسب با سلیقه‌اش نمایش داده شود.

لازم به ذکر است که علاوه بر وب سایت می توانید برای رزرو ارزان و ساده، وارد اپلیکیشن فلای تودی شوید. در اپلیکیشن می توانید به سادگی به تمامی خدمات سفر دسترسی داشته باشید.

کد خبر: ۲۶۷٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha