۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
راهنمای خرید انواع تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت

راهنمای خرید انواع تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت

یکی از مهم‌ترین مواردی که در آرایشگاه‌های موفق باعث جذب مشتری شده و در صورت داشتن کیفیت بالا می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند، تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت است.

انواع تجهیزات آرایشگاهی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در آرایشگاه‌های موفق باعث جذب مشتری شده و در صورت داشتن کیفیت بالا می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند، تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت است. اما منظور از تجهیزات آرایشگاهی باکیفیت چیست و چه تأثیری در جلب توجه و رضایت مشتریان دارد؟با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از تجهیزات آرایشگاهی مناسب

اگر به طور دقیق بدانید که چه تجهیزات و امکاناتی در آرایشگاه خود فراهم کنید میتوانید آرایشگر موفقی باشید. همچنین اگر از تجهیزاتی با کیفیت پایین استفاده کنید، این تجهیزات پس از مدتی کارایی خود را از دست خواهند داد و مجبور به تعویض آن‌ها خواهید شد. به طور مثال اگر مشتری آرایشگاه شما متوجه این موضوع شود که تجهیزات استفاده شده در سالن شما دارای کیفیت پایینی هستند و یا راحت و کاربردی نیستند، اعتماد خود را نسبت به شما از دست خواهد داد و در سالن شما احساس راحتی نمی‌کند. بنابراین سعی کنید با تحقیق و جست‌وجو و کسب اطلاعات درباره تجهیزات آرایشگاهی، بهترین ها را بشناسید و تهیه کنید. اگر دوست دارید که حرفه ای به نظر برسید، باید حرفه ای هم خرید کنید!

برای خرید تجهیزات آرایشگاهی و صندلی آرایشگاهی لازم است، بدانید:

تجهیزات آرایشگاهی مناسب را اگر به طور دقیق بدانید و در آرایشگاه خود فراهم کنید، می‌توانید آرایشگر موفقی باشید. همچنین اگر از تجهیزاتی با کیفیت پایین استفاده کنید، این تجهیزات پس از مدتی کارایی خود را از دست خواهند داد و مجبور به تعویض آن‌ها خواهید شد.

به طور مثال اگر مشتری آرایشگاه شما متوجه این موضوع شود که تجهیزات استفاده شده در سالن شما دارای کیفیت پایینی هستند و یا راحت و کاربردی نیستند، اعتماد خود را نسبت به شما از دست خواهند داد و در سالن شما احساس راحتی نمی‌کنند؛ بنابراین سعی کنید با تحقیق و جست‌وجو و کسب اطلاعات درباره تجهیزات آرایشگاهی، بهترین‌ها را بشناسید و تهیه کنید.

اگر دوست دارید که حرفه‌ای به نظر برسید، باید حرفه‌ای هم خرید کنید!

انواع صندلی‌ آرایشگاهی

صندلی آرایشگاه مهم‌ترین وسیله‌ای که در هر آرایشگاه باید وجود داشته باشد. صندلی از وسایلی است که مشتری مدت زمان زیادی روی آن می‌نشیند؛ پس نوع و جنس آن بسیار مهم است زیرا باید طوری باشد که مشتری احساس خوب و راحتی داشته باشد. انواع صندلی‌ها برای کوپ و کوتاهی مو، صندلی میکاپ، صندلی اصلاح و صندلی کودک از تجهیزات ضروری برای سالن زیبایی هستند. صندلی‌های برقی هم موجود هستند که کار با آنها بسیار راحت‌تر است و به جای کار کردن با جک، می‌توانید فقط با یک دکمه یا با ریموت کنترل به راحتی آن را به حالت خوابیده و ایستاده، تنظیم ارتفاع و تغییر زاویه صندلی را انجام دهید.

  • صندلی‌ آرایشگاهی مدل برقی

  • صندلی کوپ و کوتاهی

  • صندلی میکاپ

  • صندلی انتظار مشتری آرایشگاه

  • صندلی تابوره یا استادکار

  • صندلی VIP آرایشگاه

  • صندلی جک دستی یا گازی

منبع: salonmarket.ir – سالن مارکت

شماره های تماس: 09103983393 – 02128424493 | 2-09911280501

انواع سرشور آرایشگاهی

سرشو یکی از مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز شماست

سرشور آرایشگاهی مناسب آرایشگری از الزامات سالن‌های زیبایی است؛ زیرا پس از رنگ کردن موی مشتریان و همچنین بعضی خدمات دیگر مانند کراتینه و … نیاز است که موهای مشتری شسته شود. صندلی‌های سرشور مناسب‌ترین نوع سرشور هستند زیرا مشتری به راحتی روی آن می‌نشیند و در بالای سر او سرشور قرار دارد. در گذشته از صندلی سرشور استفاده نمی‌شد و آرایشگرها موهای مشتریان را در سینک می‌شستند و باعث مشکلات زیادی از جمله کمر درد و راحت نبودن مشتری و همچنین به خطر افتادن بهداشت و نظافت می‌شد.

  • صندلی سرشور مبله
  • سرشور ایستاده
  • سرشور خوابیده
  • سرشور فلزی
  • سرشور چوبی روکش چرم

منبع: salonmarket.ir – سالن مارکت

شماره های تماس: 09103983393 – 02128424493 | 2-09911280501

ملزومات آرایشگاه

آینه ، ترولی ، تابوره ، مبلمان ، کافه بار 

چگونه بهترین صندلی‌های آرایشگاهی و تجهیزات آرایشگاهی را انتخاب کنیم؟

برای خرید انواع صندلی‌های آرایشگاهی باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین صندلی‌ها را انتخاب نمایید، این دو فاکتور، در قدم اول فرم و کارایی و در قدم دوم بودجه هستند.

قبل از خرید هر صندلی سالن زیبایی، عملکرد و فرم آن را در نظر بگیرید. مبلمان باید چشم‌نواز باشد و مکمل دکوراسیون سالن زیبایی شما باشد؛ علاوه‌ بر این، صندلی‌ها باید برای نشستن مشتری‌های شما تمیز و راحت باشند و استفاده از آن توسط متصدیان سالن آسان باشد.

در فاکتور دوم باید توجه داشته باشید که قیمت صندلی‌های سالن متفاوت است. می‌توانید صندلی‌های بسیار گران قیمت تا بسیار مقرون به‌صرفه تهیه کنید. قیمت با توجه به مارک، ویژگی‌ها و کیفیت مواد ساخت صندلی تعیین می‌شود. بدانید که چقدر می‌توانید برای صندلی‌های جدید هزینه کنید، بودجه‌ای را از قبل تعیین کنید و به آن پایبند باشید!

راهنمای خرید انواع تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت

سایت اینترنتی سالن مارکت برای خرید صندلی آرایشگاهی از تولیدی صندلی آرایشگاه با تضمین بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت این امکان را برای شما فراهم کرده که یک خرید رضایت‌بخش و خوب را تجربه کنید.

منبع: salonmarket.ir – سالن مارکت

شماره های تماس: 09103983393 – 02128424493 | 2-09911280501

برچسب ها : صندلی آرایشگاه,سرشور,ترولی,تجهیزات آرایشگاهی,آینه کنسول

کد خبر: ۲۶۷٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha