۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
تمدید استفاده از حق تقدم سمگا

تمدید استفاده از حق تقدم سمگا

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با نماد سمگا تمدید شد.

به گزارش بازار، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با نماد سمگا تمدید شد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام آمده؛

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۸A-۱۲۲ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ لغایت تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱  و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده  ست.

به گزارش بازار،شرکت «گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران – سمگا»   به‌عنوان نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری، شرکت مادرتخصصی و بازوی اجرایی گروه مالی گردشگری در حوزه گردشگری و هتلداری است. 

میانگین حجم ماه این شرکت حدود ۴۳ میلیون بوده که نسبت به گروه‌های دیگر، داری میانگین معاملاتی کمتری است. علت پایین بودن میانگین معاملاتی این شرکت کاهش میزان مسافرت افراد به دلیل شیوع ویروش کرونا است.

ارزش سهام این شرکت در تاریخ ۹۸/۱۱/۱۲، حدود ۸۰۰۰ ریال بوده که به ۲۱۰۰۰ریال در آخرین معاملات روز گذشته رسیده است که از علت‌های که می‌توان برای رشد ارزش سهام این شرکت عنوان کرد، افزایش نرخ تورم، افزایش قیمت ارز و همچنین افزایش سرمایه است که این شرکت در اردیبهشت ماه انجام داد.

کد خبر: ۲۶٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 0849767849 IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
      1 0
      باسلام ،من در زمان تشکیل مجمع عمومی دارای 1500سهم سمگا بوده ام چرا حق تقدم به من تعلق نگرفته ،باسپاس ازپاسخ شما
    • قربان علی فلاح IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      2 1
      با سلام من مبلغ 1000ریال برای خریدحق تقدم هر سهم به حساب شرکت واریز کردم و فیش مربوطه را ایمل نمودم متاسفانه جواب نیامد .