۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
پروازهای خارجی به چین با کاهش کرونا از سر گرفته می شود

پروازهای خارجی به چین با کاهش کرونا از سر گرفته می شود

به دنبال کاهش همه گیری کرونا و با کاسته شدن از محدودیت ها، شمار بیشتری از شرکت های هواپیمایی خارجی در حال از سرگیری پروازهای خود به چین هستند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست چین روز یکشنبه نوشت که از این هفته شرکت هواپیمایی «لوفت هانزا» یکی از بزرگترین ناوگان های هوایی دنیا و اروپا پروازهای بین المللی به چین را از سر می گیرد.

قرار است برای شروع، یک پرواز از فرانکفورت به شهر شانگهای در شرق چین انجام شود بتدریج این شرکت قرار است پروازهایی را از دیگر شهرهای آلمان، سوئیس و اتریش به چین انجام دهد.

دلتا ایرلاین آمریکا هم قرار است از این هفته دو پرواز به شهر شانگهای انجام دهد یونایتد ایرلاین آمریکا هم از روز هشتم جولای /۱۸ تیر ۱۳۹۹/ یک پرواز از سانفرانسیسکو به شانگهای انجام دهد.

سازمان هواپیمایی چین در بیانیه ای آورده است که بیشتر این پروازها که برای هر ناوگانی عمدتا یک پرواز در هفته است از روز هشتم جولای شروع می شود و خطوط هوایی می توانند یک شهر را برای پرواز خود انتخاب کنند.

این سازمان افزوده است که اگر برای سه هفته متوالی هیچ یک از مسافران خطوط خارجی که به چین پرواز دارند، به کرونا آلوده نشده باشند، می توانند دو پرواز هفتگی به چین داشته باشند.

همچنین اگر ۵ نفر در این پروازهای خارجی به کرونا مبتلا شده باشند، پرواز هفتگی متوقف می شود و اگر شمار آنها به ۱۰ نفر برسد، آن زمان پرواز ذی ربط برای یک ماه متوقف خواهد شد.

از ماه مارس/اسفند ۱۳۹۸/ که ویروس کرونا در بسیاری از نقاط دنیا شایع شد و بخصوص در آمریکا همه گیری شدت پیدا کرد، چین صدها پرواز به آمریکا و دیگر کشورها را متوقف کرد و از پروازهای شرکت های خارجی نیز جلوگیری کرد.

کد خبر: ۲۶٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha