۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
 صندوق بیمه کشاورزان به سمت بازار بورس هدایت شده است
معاون وزیر تعاون:

صندوق بیمه کشاورزان به سمت بازار بورس هدایت شده است

ساری- معاون وزیر تعاون گفت: صندوق بیمه اجتماعی به جای شرکتداری و خرید شرکت به سمت سرمایه گذاری در بازار بورس هدایت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی شرکانی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در اداره کل تعاون مازندران با اشاره به اصلاح نامه آیین های داخلی، مالی، اداری و استخدامی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان اظهار داشت: همچنین نظامنامه آماری صندوق سال گذشته در صندوق تهیه و کل آمار صندوق براساس نظامنامه جدید اصلاح شده است.

وی افزود: ماهنامه آماری نیز در کنار سالنامه آماری در استان ها تهیه و زیرساخت های صندوق نیز تقویت شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های آی تی برای پیشبرد صندوق بیان کرد و گفت: صندوق بیمه اجتماعی جزو صندوق های خرد محسوب می شود زیرا باید هزینه اداری و تشکیلاتی را کاهش دهیم.

شیرکانی بر لزوم برون سپاری کارهای صندوق تاکید کرد و گفت: در کشور هزار و ۸۰۰ کارگزاری وجود دارد که ۱۰۸ مورد مربوط به مازندران است.

وی با بیان اینکه نوع سرمایه گذاری صندوق به سمت بازار بورس هدایت شده و از این رو این صندوق یکی از موفق ترین صندوق ها در کشور بوده است، افزود: نباید به سمت سهامداری بالای ۴۰ درصد رویم و سعی کردیم به جای شرکت‌داری و خرید شرکت به سمت بازار بورس رویم.

وی افزود: بین نهادهای حقوقی فعال در بورس یکی از موفق ترین نهادها، صندوق بیمه اجتماعی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان یادآور شد: تا پایان سال ۹۷ میزان پس انداز مشمولان صندوق ۱۵ میلیون تومان و امروز به ۳۰ میلیون تومان رسیده است و این صندوق خدمت غیرمستقیم به روستاییان و عشایر ارائه می دهد.

کد خبر: ۲۶٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha