۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
نقره داغ شدن ثبت نام کنندگان «ریگان خودرو»

نقره داغ شدن ثبت نام کنندگان «ریگان خودرو»

مشتریان شرکت «ریگان خودرو» خواستار رسیدگی نهادهای نظارتی و وزارت صمت به بدعهدی دوساله این شرکت در تحویل خودروهای ثبت نامی شدند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، یکی از ثبت نام کنندگان خودروی کوپا که متعلق به شرکت ریگان خودروست گفت: شرکت ریگان خودرو از فروردین و اردیبهشت سال ۹۷ اقدام به پیش فروش خودرو کوپا با تعهد تحویل‌های مختلف کرده که طولانی‌ترین آن‌ها ۱۸۰ روز کاری بوده است.

وی گفت: این شرکت پس از ۱۸۰ روز کاری به جای تکمیل وجه که در آن زمان با مبلغی حدود ۶۵ میلیون تومان باید انجام می‌شد، به بهانه تحریم، افزایش نرخ ارز، نرسیدن قطعات، نداشتن خودرو و ناقص بودن خودروهای تولید شده در کارخانه با وعده‌هایی خریداران را به هفته‌های بعدی امیدوار می‌کردند؛ این وعده‌ها تا اردیبهشت سال ۹۸ ادامه داشت تا اینکه در این ماه، ریگان خودرو از مشتریان خواست تا ثبت نام خود را با مبلغ اعلامی حدود ۲۳۰ میلیون تومان (به جای ۷۵ میلیون تومان) تکمیل وجه کنند که این عمل با اعتراض خریداران مواجه شد، اما شرکت با بهانه‌های مختلف و اینکه تعداد محدودی خودرو موجود است، برخی خریداران را متقاعد به تکمیل وجه کرد.

به گفته وی، تاکنون حدود دو سال از زمان ثبت نام و یک سال از زمان تکمیل وجه برخی از خریداران می‌گذرد و هنوز از تحویل خودرو خبری نیست و حتی شرکت حاضر نیست پول مشتریان را پس دهد.

مشتریان ریگان خودرو خواستار رسیدگی وزارت صمت و قوه قضاییه به موضوع پیش فروش‌های بدون پشتوانه برخی شرکت‌های خودرویی شدند.

کد خبر: ۲۶٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha