۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در غرب شهر زنجان خریداری شد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان؛

۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در غرب شهر زنجان خریداری شد

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه در شرق شهر زنجان ۷۳ هکتار زمین دولتی برای اجرای پروژه‌ها تامین شد، گفت:در غرب شهر زنجان ۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی خریداری شده است.

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،گفت:در شهر زنجان بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست ساخت است، اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد است.

وی اظهار کرد: محدودیت در تامین زمین و صدور پروانه ساختمانی در شهر زنجان باعث کندی انجام پروژه‌ها شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه در شرق شهر زنجان ۷۳ هکتار زمین دولتی برای اجرای پروژه‌ها تامین شد، بیان داشت: در غرب شهر زنجان ۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی خریداری شد.

اسماعیلی بیان داشت: در سفر دور دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: در این سفر یک هزار و۲۱۳ واحد مسکونی خودمالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: علاوه بر این با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و چهار هزار واحد مسکن روستایی در استان به متقاضیان تحویل داده شد.

اسماعیلی تاکید کرد: در مجموع همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: این اداره‌کل با برنامه‌ریزی که انجام داده و با توجه به شرایط پروژه‌ها بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌کند.

کد خبر: ۲۶۶٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha