۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
۱.۸ میلیون کشاورز و روستایی تحت پوشش صندوق اجتماعی هستند
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کشور:

۱.۸ میلیون کشاورز و روستایی تحت پوشش صندوق اجتماعی هستند

ساری- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، شمار افراد تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی روستایی را در کشور بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی شیرکانی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی تعاون مازندران در سالن اجتماعات اداره کل تعاون استان در ساری با اظهار اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستائیان و عشایر کشور هستند، افزود:این افراد سرپرستان خانوار بوده و شمار اعضای تبعی به بیش از پنج تا شش میلیون نفر می رسد.

وی افزود: در استان مازندران نیز ۱۰۵ هزار نفر بیمه اجتماعی بوده که بیش از چهار هزار و ۳۰۰ نفر مستمری بگیر هستند.

شیرکانی ادامه داد: ساختار صندوق اجتماعی جوان و میزان پرداختی آن نسبت به تامین اجتماعی کمتر است اما کمک دولت به این صندوق بی سابقه و بی نظیر است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور ادامه داد: در حال حاضر از نظر وضعیت پوشش و ضریب پوششی مازندران رتبه اول بیمه اجتماعی روستاییان را برخوردار است.

وی با اشاره به توانمندی شورای هماهنگی تعاون تصریح کرد: در حال حاضر یک سوم بودجه کشور مربوط به تامین اجتماعی و ۶۰ درصد بودجه نیز مختص اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

کد خبر: ۲۶٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha