۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
یک هزار واحد اقتصادی کشور تحت پوشش طرح طبقه‌بندی مشاغل قرار می‌گیرند
مدیرکل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

یک هزار واحد اقتصادی کشور تحت پوشش طرح طبقه‌بندی مشاغل قرار می‌گیرند

زنجان- مدیرکل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سطح کشور یک هزار واحد اقتصادی تحت پوشش طرح طبقه‌بندی مشاغل قرار می‌گیرند.

به گزارش بازار و به نقل از اداره تعاون زنجان، احمد غریوی گفت: از برنامه‌های تحولی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استقرار طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای مشمول اجرای این طرح در مواد ۴۸ و ۴۹ قانون کار است که حسب برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا داریم در طول ۵ سال آینده به عنوان برنامه موثر در حوزه جبران خدمت نظامات مربوط به طبقه بندی مشاغل را در واحدهای مشمول اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: در سال جاری بنا داریم هزار واحد را به نوعی تحت پوشش طرح طبقه‌بندی مشاغل داشته باشیم و نهایتا در سال آخر برنامه، در همه کارگاه‌هایی که مشمول طرح مذکور هستند در اجرای مواد اشاره شده و در راستای عدالت مزدی در سطح جامعه کارگری نسبت به استقرار طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای مشمول اقدام خواهد شد.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به اینکه شخص وزیر در این زمینه تاکید دارند، در این راستا همه ادارات کل استان‌ها را موظف کردیم که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به اجرای این برنامه تحولی اقدام کنند.

کد خبر: ۲۶۶٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha