۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
۹۷ درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون در مازندران اجرا شده است
مدیرکل تعاون مازندران:

۹۷ درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون در مازندران اجرا شده است

ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تاکنون ۹۷ درصد مصوبات شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی تعاون مازندران که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد،با اشاره به برپایی ۹۹ جلسه شورای هماهنگی وزارت تعاون در استان، افزود: در حال حاضر ۱۰ دستگاه در شورای هماهنگی عضو هستند و این شورا ۵۶۴ مصوبه داشته که ۹۷ درصد آن اجرایی شده است.

وی با اظهار اینکه به ضرورت برخی دستگاه های غیرعضو در شورای هماهنگی تعاون دعوت می شوند، افزود: مازندران از جمله استان هایی بوده که به صورت منظم و مرتب نسبت به برگزاری جلسات اقدام کرده است.

اصغری یادآور شد: برای افزایش شمار افراد تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی نیازمند عزم استانی و ملی هستیم و باید به صورت میدانی وارد عمل شویم.

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران نیز با اشاره به وجود پنج هزار خانوار مستمری بگیر تحت پوشش صندوق اجتماعی افزود: در سال جاری اولین موج بازنشستگی افراد تحت پوشش فرا می رسد و بسیاری از بیمه شدگان امسال بازنشسته می شوند.

وی افزود: هر ساله ۱۴ تا ۱۵ هزار مشمول در استان بیمه می شوند و از مزایای صندوق اجتماعی برخوردار می شوند.

کد خبر: ۲۶٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha