۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
پنجمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران در حال برگزاری است

پنجمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران در حال برگزاری است

پنجمین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران در حال برگزاری است و اهدای جایزه ملی فولاد، تقدیر از چهره های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد و برگزاری میز تعمیق ساخت داخل از اصلی ترین برنامه های این رویداد است.

بازار؛ گروه صنعت: پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی. فولاد ایران با حمایت وزارت صمت، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری است.
به گزارش بازار، برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد از اصلی ترین برنامه های تدارک دیده شده در این مراسم است.
به طوری که پیش از این بهرام سبحانی رئیس انجمن فولاد از برگزاری میز تعمیق ساخت داخل در این رویداد خبر داد و گفت: در جشنواره امسال نیز همچون دوره های گذشته میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با انعقاد قراردادها و تفاهم نامه هایی بین شرکت های بزرگ این زنجیره و شرکت های دانش بنیان برگزار می شود که میزان صرفه جویی ارزی این قراردادها در طی ۴ دوره قبلی جشنواره حدود ۱.۷ میلیارد دلار برآورد می شود.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از امروز سه شنبه ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری به مدت ۳ روز در برج میلاد تهران برگزار می شود. ضمن اینکه سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران نیز در حاشیه این مراسم افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۶٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha