۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
مصوبات کمیسیون تلفیق براساس تفاهم با دولت بوده است
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳:

مصوبات کمیسیون تلفیق براساس تفاهم با دولت بوده است

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: در جلسات کمیسیون تلاش می کنیم تا به یک دیدگاه واحدی در زمینه مباحث بودجه ای با دولت برسیم و چالش کمتری در بررسی بودجه داشته باشیم.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی، با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق با رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد، وزیر نفت در مجلس گفت:این جلسه با دستور کار بررسی موضوعات مربوط به نفت و ارز و همچنین کیفیت اداره ارز و کیفیت مدیریت خزانه داری براساس اصل ۵۳ برگزار شد.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در این جلسه بسیاری از موضوعات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا جلسه دیگری هم با همین دستور کار برگزار شود تا توافقات لازم مبنای کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه تلاش می کنیم تا به یک دیدگاه واحدی در زمینه مباحث بودجه ای با دولت برسیم و چالش کمتری در بررسی بودجه داشته باشیم، گفت:همچنین جلسات دیگری را درباره هدفمندی یارانه ها وحقوق و دستمزد خواهیم داشت. بنابراین سعی داریم فارغ از مباحث حاشیه ای بیرون از مجلس، به جمع بندی لازم در این مباحث دست پیدا کنیم.

حاجی‌بابایی بیان‌کرد: هر آنچه که تاکنون در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده براساس تفاهم با دولت بوده است.

کد خبر: ۲۶۶٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha