۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
رغبت مصرف کننده به تولیدات داخلی صنایع ساختمانی | ظرفیت صادرات بیش از این است
مدیر عامل شرکت «سنگ کاشان» تاکید کرد؛

رغبت مصرف کننده به تولیدات داخلی صنایع ساختمانی | ظرفیت صادرات بیش از این است

گرگان- صادقیان، مدیر عامل شرکت «سنگ کاشان» با بیان اینکه رغبت مصرف کننده به تولیدات داخلی صنایع ساختمانی بیشتر از محصولات خارجی است، گفت: بخشی از محصولات را صادر می کنیم.

هادی صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کیفیت فرآوری محصولات صنعت ساختمانی ایران به نسبت گذشته ارتقا یافته و این امر موجب شده تا مصرف کننده از تولیدات داخلی بیشتر استفاده کند.

مدیر عامل شرکت سنگ کاشان افزود: با توجه به تجربه و قدمت تولید سنگ در ایران می توانیم از خام فروشی سنگ جلوگیری کرده و با فرآوری در کشور از این منابع طبیعی ارزش افزوده بیشتری برای اقتصاد ایران ایجاد کنیم.

به گفته صادقیان، با کمک دانش و فناوری می توانیم در فرآوری سنگ نسبت به گذشته بهتر عمل کرده و از صادرات سنگ جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به صادرات سنگ های فرآوری شده به کشور های دیگر، یادآورشد: از آنجا که تولیدات مجموعه سنگ کاشان از نظر کیفیت قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی خود هستند، این محصولات به کشور هایی نظیر ایتالیا و هلند صادر می شود.

صادقیان اضافه کرد: محدودیت واردات این محصول به ایران موجب شده تا تولیدات داخلی از نظر کیفیت شرایط مطلوبی پیدا کرده و در بازارهای جهانی استاندارد های لازم را کسب کنند.

وی با بیان این موضوع که تولیدات لوستر و تجهیزات روشنایی این مجموعه از کیفیت بالایی برخورداراند، بیان کرد: اگر تحریم ها کاهش یابد، می توانیم مواد اولیه بهتری وارد کنیم در نتیجه کیفیت تولیدات این حوزه نیز بهتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سنگ کاشان با بیان اینکه توان تولید محصولات ساختمانی در کشور به میزانی است که نیاز داخل را تامین کرده، گفت: بخشی از محصولات را صادر می کنیم و اگر موانع برطرف شود صادرات افزایش می یابد.

به گفته صادقیان، با اتکا به دانش و فناوری های داخل کشور می توانیم در عرصه تولید محصولات ساختمانی قدمی جدی برداشته و مانع از خام فروشی کوپ سنگ ها به سایر کشور ها شویم.

کد خبر: ۲۶۶٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha