۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
آغاز آب‌رسانی پایدار به ۱۸ روستای اسفراین
مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی خبر داد

آغاز آب‌رسانی پایدار به ۱۸ روستای اسفراین

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی پایدار به ۱۸ روستای اسفراین خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، غلامحسین ساقی در آیین کلنگ زنی این طرح آب‌رسانی روستایی اظهار داشت: آب‌رسانی این روستاها پیش از یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری از محل سد بیدواز و از ضلع جنوبی شهر اسفراین برنامه‌ریزی‌شده بود که اکنون با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب و با بازبینی در اجرای آن، این پروژه از مسیری کوتاه‌تری انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس این طرح، آب‌رسانی به مجتمع‌های کوشکی و سینان از منبع سید جمال‌الدین شهر اسفراین در فاصله سه کیلومتری روستای سینان انجام می‌شود که این پروژه با صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی در استان خراسان شمالی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از شش هزار نفر ساکنان روستاهای مجتمع، از مزایای آب شرب سالم بهره‌مند ‌می شوند که اعتبار اجرای این طرح  ۶۰ میلیارد ریال بوده و ان شاء الله از محل صندوق توسعه ملی تأمین می شود.

گفتنی است هم‌زمان با آغاز عملیات اجرایی این طرح، پروژه آب‌رسانی پایدار و باکیفیت شهرک سلمان فارسی اسفراین به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۲۶٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha