۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
برنامه ریزی برای جمع آوری همه مدارس کانکسی
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

برنامه ریزی برای جمع آوری همه مدارس کانکسی

صحرایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر مورد نظر بود، ولی از سال آینده حتی مدارس کانکسی زیر ۱۰ نفر هم جمع آوری خواهد شد.

به گزارش بازار، رضامراد صحرایی با اشاره به اقدامات جهادی این وزارتخانه در ساخت و تجهیز مدارس، گفت: همه مدارس کانکسی جمع‌آوری می‌شود؛ البته تا امسال مدارس بالای ۱۰ نفر مورد نظر بود که از سال آینده حتی مدارس کانکسی زیر ۱۰ نفر هم جمع آوری خواهد شد.

صحرایی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری؛ این دولت امروز و فردا در انجام امور ندارد واگر اقدامی قرار است در حال انجام شود؛ آن را به آینده موکول نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه سند تحول بزرگترین دغدغه ماست و در اجرای آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: امروز اهتمام آموزش و پرورش بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را احیا کند، البته در اجرایی شدن این سند همه مسئول هستند و بار اجرایی فقط به عهده آموزش و پرورش نیست؛ بلکه در قالب گزارشی عملکرد همه ارگان‌ها دنبال خواهد شد.

صحرایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از چالش‌های آموزش و پرورش کنکور بود، گفت: دو قانون برای کنکور در مجلس تصویب شد که خیلی به این وزارتخانه کمک کرد تا از اقدامات مافیای کنکور جلوگیری کرده و تبعیض را از بین خواهد برد.

کد خبر: ۲۶۶٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha