۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
کلید آپارتمان تحویل ۳ خانواده زنجانی دارای فرزند چهارقلو شد
دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

کلید آپارتمان تحویل ۳ خانواده زنجانی دارای فرزند چهارقلو شد

زنجان- دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، از تحویل کلید آپارتمان به سه خانواده زنجانی دارای فرزند چهارقلو خبر داد و گفت: با اهتمام به منویات رهبر معظم و رئیس جمهور این مهم محقق شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فرناز هوشیار پارسیان عصر جمعه در جریان دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم به زنجان، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات دولت سیزدهم، فعال کردن صندوق‌های اشتغال خرد روستایی است.

وی اظهار کرد: چرخه فعالیت اقتصادی تولید محصول، اشتغال و کارآفرینی صندوق‌های اشتغال خرد روستایی را در استان زنجان فعال‌ترخواهیم کرد.

دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در این راستا از اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مصوبات دور اول سفر استانی به زنجان کمک خواهیم گرفت.

هوشیارپارسیان،به سایر مصوبات دور اول سفر هیأت دولت به استان زنجان، به اختصاص تسهیلات کارآفرینی و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی و نیز تسهیلات ازدواج برای زوجین دهه ۶۰ اشاره کرد و بیان داشت: همچنین تکمیل و بازسازی مدرسه دخترانه، از دیگر مصوبات دور اول سفر است.

وی از تحویل کلید آپارتمان به سه خانواده زنجانی دارای فرزند چهارقلو خبر داد و تاکید کرد: امروز یکی از روزهایی بود که با اهتمام به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس‌جمهور، گامی بلند در راستای خانه‌دار شدن خانواده‌های بالای سه فرزند برداشته شد.

دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، از برنامه‌ریزی دولت برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه امروز در دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، شاهد تحویل کلید آپارتمان به سه خانواده زنجانی دارای فرزند چهارقلو بودیم.

کد خبر: ۲۶۵٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha