۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان صنعت نساجی باید مورد توجه قرار گیرد
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان صنعت نساجی باید مورد توجه قرار گیرد

زنجان-وزیر صنعت، معدن و تجارت،با بیان اینکه صنعت نساجی یک صنعت مادر، پایه‌ای و اشتغال‌زا است،گفت: تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان صنعت نساجی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس علی‌آبادی ظهر جمعه در آیین افتتاح کارخانه ریسندگی نخ ظریف اکرولیک (میکرو) شرکت سیمین نخ ظریف شهرستان ابهر در جریان دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ،گفت: یکی از حلقه‌های صنعت نساجی را امروز در ابهر افتتاح کردیم و باید تلاش کنیم این صنعت بقا و دوام خود را حفظ کند.

وی ابراز کرد: صنعت نساجی یک صنعت مادر، پایه‌ای و اشتغال‌زا است و دارای سابقه طولانی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی تمدن بشری است.

وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه صنعت نساجی یکی از نیازهای اساسی کشور است، توسعه آن در همه حلقه‌های زنجیره تولید الزامی است.

علی آبادی با بیان اینکه صنعت نساجی و پوشاک بدون تردید از جمله بهترین گزینه‌ها برای توسعه اشتغال است،تاکید کرد: سرمایه در گردش در صنعت نساجی بسیار مهم است و باید با دستگاه‌های مربوطه صحبت کنیم تا نیاز این صنایع به منابع مالی را تأمین کنند.

وی به توسعه همه حلقه‌های زنجیره‌ تولید در صنعت نساجی و تأمین منابع مالی مورد نیاز این تولیدکنندگان تأکید کرد و افزود: باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۶۵٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha