۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کسب و کارهای کوچک در آستانه تعطیلی؛ تسهیلات دولتی کارآمد نیست
راهدار در گفت‌وگو با بازار:

کسب و کارهای کوچک در آستانه تعطیلی؛ تسهیلات دولتی کارآمد نیست

شیراز– راهدار، نایب رئیس سازمان ملی کارآفرینی کشور گفت: چنانچه دولت نتواند راهکار و برنامه‌ریزی درستی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک ارائه کند باید شاهد تعطیلی آن‌ها باشیم.

یلدا راهدار در گفت‌وگو با بازار بابیان اینکه باید بیش از گذشته به فکر کسب‌وکارها بود، تأکید کرد: متأسفانه وضعیت اقتصادی کشور به‌گونه‌ای نیست که کسب‌وکارهای کوچک بتوانند در آینده با همین رویه به کار خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: کرونا ضربه‌ای بزرگ برای کسب‌وکارهای کوچک بود و از امروز باید به فکر توانمند کردن صنایع در دوران پساکرونا باشیم.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: گسترش کرونا در سطح جامعه باعث خواهد شد بخشی از مشاغل در کشور به تعطیلی بینجامند و درصورتی‌که برنامه‌ریزی برای حمایت از این طرح‌ها وجود نداشته باشد هیچ‌گاه نمی‌توانند به چرخه تولید بازگردند.

راهدار تأکید کرد: مشاغلی که در دوران شیوع کرونا با مشکل مواجه شده‌اند اکنون نیازمند حمایت‌اند اما حمایت و برنامه‌های دولتی برای آنان کارآمد نبوده و نیست.

وی یادآور شد: تسهیلاتی که دولت برای حمایت از کسب‌وکارها در مدنظر قرار داده با توجه به مشکلات اقتصادی موجود جوابگو نخواهد بود به همین دلیل باید به فکر راه چاره دقیق و درست بود.

نایب‌رئیس سازمان ملی کارآفرینی کشور افزود: با توجه به شعار سال باید با نگاه درست و راهکارهای دقیق در کنار تولید قرار گرفت تا این بنگاه‌های اقتصادی بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند. 

کد خبر: ۲۶٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha