۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
بهترین دکتر یا کلینیک لیزر بواسیر در تهران را چگونه می‌توان شناخت؟

بهترین دکتر یا کلینیک لیزر بواسیر در تهران را چگونه می‌توان شناخت؟

بیماری بواسیر یکی از بیماری‌های رایج نشیمنگاهی به حساب می‌آید که می‌تواند بیمار را بسیار آزار دهد و فعالیت‌های روزمره او را دچار مشکل سازد.

به گزارش بازار، بیماری بواسیر یکی از بیماری‌های رایج نشیمنگاهی به حساب می‌آید که می‌تواند بیمار را بسیار آزار دهد و فعالیت‌های روزمره او را دچار مشکل سازد. بیماری بواسیر به متورم شدن و یا پارگی رگ‌های اطراف دهانه مقعد یا انتهای راست‌روده گفته می‌شود. این بیماری به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می‌شود و نوع داخلی آن چهار دسته دارد.

در بواسیر خارجی رگ‌های بافت خارجی مقعد دچار پارگی یا تخریب می‌شوند و این التهاب و پارگی می‌تواند بیرون‌زدگی‌هایی را در اطراف سوراخ مقعد به وجود آورد.

در بواسیر داخلی رگ‌های بخش انتهایی راست‌روده دچار پارگی و یا التهاب می‌شوند و عوارضی همچون خونریزی از نشانه‌های آن است.

برای درمان بیماری بواسیر انتخاب پزشک بسیار اهمیت دارد. افرادی که در شهر تهران زندگی می‌کنند به طور معمول برای درمان به دنبال بهترین دکتر یا کلینیک لیزر بواسیر در تهران هستند. اینکه بهترین دکتر و کلینیک چه ویژگی‌هایی دارد بسیار مهم است. از جمله ویژگی‌های بهترین دکتر یا کلینیک لیزر بواسیر در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخصص و تجربه بالای پزشک

بسیار اهمیت دارد تا پزشک با تخصص خود بتواند بیماری را به‌درستی تشخیص دهد و درمان لازم را پیشنهاد کند. بیماری بواسیر در مراحل ابتدایی با درمان خانگی یا دارویی بهبود می‌یابد و در مراحل شدید خود به جراحی یا لیزر بواسیر نیاز دارد و تخصص و تجربه پزشک می‌تواند این مسئله را تشخیص دهد.

بهداشتی بودن کلینیک

از مواردی که در انتخاب بهترین دکتر یا کلینیک لیزر بواسیر در تهران  باید در نظر گرفت امکانات بهداشتی مرکز درمانی است تا عفونت و مشکلات دیگر پس از درمان برای فرد به وجود نیاید.

استفاده از لیزرهای مجهز

بسیار مهم است که مرکز درمانی موردنظر از دستگاه‌های لیزر مجهز و به‌روز استفاده کند تا مشکلاتی نظیر گوشت اضافه در ناحیه مقعد و در پی آن تنگی مقعد، بی‌اختیاری گاز معده و کنترل مدفوع به وجود نیاید.

رضایت بیماران

مرکز درمانی موردنظر باید نظرات بیماران را با مراجعان در میان بگذارد تا آنها بتوانند با اطمینان بیشتری درمان خود را به دست پزشکان آن مرکز بسپارند.

موارد گفته شده همگی باید در هنگام انتخاب پزشک و مرکز درمانی در نظر گرفته شوند تا درمان بواسیر به بهترین شکل خود انجام شود و بیماری برای همیشه از بین برود.

لیزر بواسیر چرا یک روش درمانی مؤثر است؟

امروزه لیزر بواسیر به‌عنوان روش درمانی مؤثر پیشنهاد می‌شود. این روش درمانی عوارض جراحی را ندارد و از طرفی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به بیهوشی و بستری شدن بیماری را درمان می‌کند. برای درمان با لیزر بسیار مهم است که افراد به سراغ کلینیک‌هایی بروند که لیزر بواسیر را به بهترین شکل خود ارائه می‌دهد.

لیزر بواسیر در تهران در کلینیک‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها کلینیک درمان فوری است. در کلینیک درمان فوری درمان انواع بیماری‌های نشیمنگاهی و بواسیر توسط فوق‌تخصصان کولورکتال (فوق‌تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ) انجام می‌شود. از جمله دستگاه‌های لیزری که در این مرکز استفاده می‌شود لیزر مجهز ایتالیایی برند دکا و لیگاشور آمریکایی برند Voyant است که بدون هیچ‌گونه عارضه‌ای بیماری بواسیر را درمان می‌کنند. کلینیک درمان فوری یکی از مطرح‌ترین مراکز لیزر بواسیر در تهران است؛ زیرا نه‌تنها بیماران می‌توانند درمان را به دست یک پزشک فوق‌تخصص و حاذق  بسپارند؛ بلکه امکانات این مجموعه کمک می‌کند تا بیماری به بهترین شکل خود درمان شود و دوباره عود نکند.

چگونه می‌توان اطلاعات کلینیک‌های درمان بیماری‌های نشیمن‌گاهی را به دست آورد؟

امروزه با توجه به اینکه افراد دغدغه‌های بسیاری دارند و برایشان سخت است تا بخواهند به شکل حضوری کلینیک‌های بیماری‌های نشیمنگاهی را بررسی کنند، سایت‌های کلینیک‌ها در دسترس بیماران قرار گرفته‌اند. در سایت کلینیک‌ها بیماران به‌راحتی می‌توانند مشخصات پزشک، نوع دستگاه‌های مرکز و دیگر امکانات مرکز کلینیک را به‌راحتی بررسی کنند. در مورد کلینیک درمان فوری نیز این مسئله صادق است. افراد می‌توانند با مراجعه به سایت درمان فوری در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات لازم را کسب کنند. در سایت درمان فوری اطلاعات کاملی از پزشکان این مرکز قرار داده شده تا افراد بتوانند به‌راحتی از تخصص پزشکان این مرکز مطلع شوند. از طرف دیگر نوع دستگاه‌های لیزر این مرکز، امکانات بهداشتی و نکات دیگر بسیار مهمی که بیماران باید بدانند در سایت درمان فوری قرار داده شده تا به همه سؤالات مراجعان پاسخ داده شود. در سایت درمان فوری همچنین افراد می‌توانند با نظر بیماران این مرکز آشنا شوند و برای درمان بیماری خود بهتر تصمیم بگیرند.

درمان فوری بواسیر

آیا درمان خانگی بواسیر امکان‌پذیر است؟

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری بواسیر در قدم اول برای درمان بیماری خود به سراغ روش‌های خانگی می‌روند. درمان سریع بواسیر با روش‌های خانگی تنها در مواردی امکان‌پذیر است که این بیماری به مراحل شدید خود نرسیده باشد. از جمله روش‌های درمان خانگی بواسیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که با مشورت با پزشک می‌توان از آنها استفاده نمود:

درمان بواسیر بدون جراحی

مصرف غذاهای فیبردار

درمان خانگی بواسیر با مصرف غذاهای فیبردار ممکن است؛ البته این روش باید در کنار روش‌های دیگر استفاده شود.

استفاده از وازلین

وازلین با حفظ رطوبت پوست می‌تواند حساسیت ناحیه را کاهش دهد تا رگ‌ها زمان بیشتری برای ترمیم داشته باشند.

روغن‌زیتون

درمان خانگی بواسیر با روغن‌زیتون نیز ممکن است. روغن‌زیتون عملکرد روده‌ها را بهبود می‌بخشد و از یبوست جلوگیری می‌کند؛ عارضه‌ای که نقش مهمی در ایجاد هموروئید دارد.

ورزش و فعالیت روزانه 

ورزش و فعالیت نیز می‌تواند به‌عنوان درمان خانگی بواسیر در نظر گرفته شود. این فعالیت‌ها می‌توانند باعث حرکت بهتر روده‌ها شوند و از یبوست جلوگیری کنند.

نشستن در آب گرم یا حمام سیتز

نشستن در یک ظرف یا وان تمیز که با آب گرم پر شده نیز می‌تواند راه‌حل مناسبی برای درمان یبوست در مراحل اولیه باشد. توصیه می‌شود برای این کار روزی سه بار و به مدت ۲۰ دقیقه به‌خصوص پس از اجابت مزاج افراد در ظرف آب گرم بنشیند تا این روش تأثیر خود را بگذارد.

بسیار مهم است که درمان خانگی بواسیر حتماً تحت‌نظر پزشک انجام شود و بیمار خودسرانه این روش‌ها را امتحان نکند. بسیاری مواقع بیماری بواسیر نیاز به یک درمان جدی‌تر دارد و باید برای درمان از روش جراحی یا لیزر بواسیر استفاده شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha