۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در برخی محورهای مواصلاتی

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در برخی محورهای مواصلاتی

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته منتهی به ۱۶ دی ماه در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش بازار، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۳ دی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۶ دی‌ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۵ دی‌ماه تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز و در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۵ دی‌ماه از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد تمام خودروهای تریلر همچنان از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳ دی و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ دی‌ماه) از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و درصورتی‌که وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۵٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha