۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
استقبال از داروی ریکالرسل در مراکز درمانی؛ حرکت شعب سل تک فارمد فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور
عضو هیئت مدیره سل تک فارمد مطرح کرد

استقبال از داروی ریکالرسل در مراکز درمانی؛ حرکت شعب سل تک فارمد فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور

هادی عضو هیئت مدیره شرکت سل تک فارمد به بازار گفت: در سال ۱۴۰۳ سل تک فارمد با ایجاد شعبی فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور مسیر ارزآوری را تسریع و تسهیل می کند.

بازار؛ گروه صنعت: سلول درمانی به عنوان یکی از شیوه نوین درمان معرفی می شود که در آن به جای بهره مندی از داروهای مرسوم شیمیایی و حتی گیاهی، درمان از سلول های بنیادی گرفته و به بیمار تزریق می شود. در این شیوه از درمان نه تنها کاهش عوارض را داریم بلکه اثربخشی آن نیز در مقایسه با شیوه های قبلی که گفته شد بیشتر است.

درمانی که دانش بهره مندی از آن در اختیار گروه معدودی از داروسازان و حتی کشورها است که شرکت سل تک فارمد، به عنوان یکی از شرکت های داروسازی گروه دارویی برکت از این دانش برخوردار است و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی را هم از خود در این زمینه بر جای گذاشته است.

یکی از این دستاوردها تولید داروی ریکالرسل است که در درمان بیماری ویتیلیگو یا همان لک و پیسی مورد استفاده قرار می گیرد و از زمان عرضه عمومی این دارو، با استقبال خوبی از سوی مراکز درمانی و بیماران رو به رو شده است. در رابطه با دستاوردهای این شرکت داروسازی مهدی هادی عضو موظف هیئت مدیره شرکت سل تک فارمد در گفت و گو با بازار توضیح می دهد:

* درباره فعالیت های تازه شرکت سل تک فارمد به عنوان یکی از مجموعه های نوآور گروه دارویی برکت برایمان بگویید؟

در شرکت سل تک فارمد با توجه به جدید بودن محصولات حوزه سلول درمانی اقدامات خوبی انجام داده ایم که از جمله فعالیت های آن می توان به کاهش قیمت تمام شده محصول برای عرضه با بهای مناسب و قابل استفاده برای خانواده ها اشاره کرد.

اغلب تولیدات سلول درمانی از حدود ۳۰ هزار دلار تا ۲.۵ میلیون دلار قیمت گذاری می شوند

به خصوص که محصولات سلول درمانی قیمت بالایی در کشورهای پیشرفته دارند و اغلب تولیدات آن از حدود ۳۰ هزار دلار تا ۲.۵ میلیون دلار قیمت گذاری می شوند. بنابراین در کشور توانستیم با کاهش قیمت تمام شده محصولی با بهای مناسب تر را تولید و وارد بازار کنیم.

* درباره محصول ریکالرسل از تولیدات سل تک فارمد برایمان بگویید که این روزها در بیشتر محافل داروسازی و پزشکی سخن از آن به میان می آید.

یکی از مهمترین محصولاتی که در سل تک فارمد تولید شده ریکالر سل است که برای درمان بیماری پوستی ویتیلیگو یا همان لک و پیسی مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر در بیمارستان های بسیاری از جمله بیمارستان های مطهری، رازی و غیره ارائه می شود.

همچنین محصولات دیگری هم در دست داریم که مراحل قانونی آن ها در حال انجام و مطالعات بالینی آن ها نیز در حال تکمیل است. بنابراین به محض انجام مطالعات و اخذ مجوزها، می توانیم خبرهای خوبی برای بیماران صعب العلاج داشته باشیم.

* علاوه بر مطالعه بر روی داروهای سلول درمانی برای بیماران صعب العلاج چه برنامه تازه ای برای سال ۱۴۰۳ دارید؟

با توجه به ظرفیت های خوبی که طی سال های اخیر در مجموعه سل تک فارمد ایجاد شده و توانسته ایم به هدف بزرگ خود در حوزه کاهش قیمت محصولات سلول درمانی دست یابیم؛ زیرساخت های تولید را هم توسعه داده ایم و ظرفیت را بیشتر کرده ایم و حالا هم قصد داریم در حوزه توریست درمانی ورود کنیم.

برنامه هایی برای راه اندازی شعب سل تک فارمد در کشورهای حاشیه فارس نیز در دست اجرا داریم

البته فعالیت های سل تک فارمد گسترده تر از این موضوعات است و در کنار توریست درمانی، برنامه هایی برای راه اندازی شعب سل تک فارمد در کشورهای حاشیه فارس نیز در دست اجرا داریم. در این راستا در سالی که گذشت نیز شعبی را در شهرهای مختلف کشور ایجاد کردیم تا بتوانیم به سراسر مردم در کشور ارائه خدمت کنیم.

این اقداماتی که در سال ۱۴۰۳ در حوزه سلول درمانی در خارج از ایران انجام خواهد شد از بعد ارزآوری می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، چه برای ارتباط و توسعه شرکت و چه برای اقتصاد کشور بسیار می تواند مثمر ثمر باشد.

کد خبر: ۲۶۵٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha