۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
۶۰ مدیر ستادی وزارت راه و شهرسازی در زنجان مستقر می‌شوند
در آستانه سفر رییس جمهور به زنجان؛

۶۰ مدیر ستادی وزارت راه و شهرسازی در زنجان مستقر می‌شوند

زنجان- همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان این وزارتخانه حضور می‌یابند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، حسین مذنب گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان این وزارتخانه حضور می‌یابند.

وی اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت وزیران به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی مدیران وزارت راه و شهرسازی برپا می‌شود.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به زنجان در خدمت مردم استان خواهیم بود تا مطالبات و درخواست‌های مردمی را در بخش‌های مختلف مربوط به حوزه‌های راه و شهرسازی ثبت کرده و مورد رسیدگی قرار دهیم.

مذنب تاکید کرد: همزمان با سفر، ستاد مردمی مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در محل سالن ورزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار می‌شود. این ستاد مردمی از ۱۴ دی ماه برپا خواهد شد و تا روز شنبه ۱۶ دی ماه ادامه می‌یابد.

وی افزود: مردم این استان می‌توانند در این سه روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر به محل یاد شده مراجعه کرده و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی ابراز کرد: هدف از برپایی این ستاد را افزایش دسترسی مردم استان به بالاترین مقام اجرایی کشور اعلام کرد و افزود: مطالبات، پیشنهادها، انتقادات و درخواست‌های مردم توسط کاربران در سامانه ثبت خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha