تخلف میلیاردی سه واحد لبنیاتی محرز شده است
رییس سازمان تعزیرات حکومتی:

تخلف میلیاردی سه واحد لبنیاتی محرز شده است

اصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی، از احراز تخلف میلیاردی و صدور حکم سه واحد لبنیاتی خبر داد.

به گزارش بازار، احمد اصانلو، با گلایه از کم کاری‌های متولیان نظارت‌ها، گفت: در بسیاری از حوزه‌ها موضوع نظارت رها شده و زمانی که ما هم ورود می‌کنیم متأسفانه با ما همکاری ندارند.

وی با بیان این مطلب که قصد این سازمان تعامل با دستگاه‌های نظارتی است، افزود: در حوزه لبنیات چون قوت روزانه مردم است، دو ماه است مکاتبه کردیم با دستگاه‌های متولی این حوزه که ضوابط قیمت‌گذاری لبنیات به عهده این دستگاه‌ها است پاسخی که ندادند هیچ بلکه هیچ اقدام عملیاتی هم انجام ندادند.

اصانلو افزود: با توجه به تخلفات حوزه لبنیات، سه نفر از مدیران کل را به عنوان رئیس شعبه ملی منصوب کردیم و به آنها مأموریت دادیم که کارشان را رها کنند و به واحدهای لبنیات رسیدگی کنند و به هیچ وجه از تخلف کسانی که سفره مردم را با سودجویی کوچک کردند، کوتاه نمی‌آییم.

وی گفت: تاکنون سه پرونده لبنیات مهم و ملی تشکیل و تخلفات میلیاردی این واحدها محرز شده و این پرونده‌ها به صورت ویژه و فوق العاده در حال رسیدگی است و این تازه شروع کار ماست.

به گفته اصانلو، نظارت ناکافی باعث شده که واحدهای تولیدی به خودشان اجازه بدهند هر طور دلشان می‌خواهد قیمت‌گذاری کنند و وقتی به سراغ دستگاهی می‌رویم که وظیفه نظارت دارد می‌گوید قیمت‌گذاری تابع عرضه و تقاضاست.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به جنگ اقتصادی، قیمت‌گذاری بر اساس عرضه و تقاضا را نادرست عنوان کرد و افزود: وقتی با توجه به نیاز مردم به تخلفی ورود می‌کنیم، برخی به جای کمک کردن حتی دست و پای ما را می‌گیرند و در برخی پرونده‌های تخلفی که تشکیل دادیم و دستگاه ناظر چیزی نوشته که متخلف آن پاسخ را بهانه‌ای کرده تا بگوید تعزیرات حکومتی بی‌دلیل برایش پرونده تشکیل داده است.

کد خبر: ۲۶۵٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha