۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
وارد کننده چوب راش گرجستان (خرید چوب راش بدون واسطه)

وارد کننده چوب راش گرجستان (خرید چوب راش بدون واسطه)

: برای خرید عمده چوب راش گرجستان و خرید با قیمت مناسب تر، بهترین راه خرید مستقیم از واردکننده چوب راش گرجستان است.

به گزارش بازار، خرید مستقیم از وارد کننده چوب راش گرجستان مزایای قابل توجهی برای خریداران دارد. با خرید مستقیم چوب واسطه های میانی حذف می شوند. حذف واسطه ها باعث شده تا چوب با قیمت مناسب تر و ارزان تری به فروش برسد. همچنین با خرید مستقیم چوب راش از وارد کننده، می توانید کیفیت و تنوع محصولات را از نزدیک مشاهده و بهترین چوب را خریداری کنید.

مجموعه تالین وود یکی از وارد کنندگان معتبر چوب است که محصولات چوبی با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌ دهد. مجموعه تالین وود تمرکز خود را بر روی ارائه چوب‌ های ضد آب مرغوب با قیمت مناسب قرار داده است. تالین وود با تمرکز بر کیفیت، تنوع و خدمات پس از فروش، به عنوان یک وارد کننده معتبر چوب ضد آب در ایران شناخته می ‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۹۷ تماس حاصل فرمایید.

واردات مستقیم چوب راش گرجستان

چوب راش گرجستان به دلیل ویژگی ‌های منحصر به فردی که دارد، جزو محصولات پر طرفدار در بازار جهانی به شمار می آید. مهم ترین مزیت خرید مستقیم از واردکننده چوب راش گرجستان، بهره مندی از کیفیت بالای چوب است. چوب راش گرجستان شهرتی جهانی دارد و به عنوان یکی از بهترین انواع چوب راش در جهان شناخته می ‌شود. بافت یکنواخت و خواص فیزیکی برجسته این چوب، آن را برای استفاده در صنایعی مانند ساختمان سازی، تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی مورد توجه معماران و طراحان قرار داده است. همچنین چوب راش گرجستان مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی و رطوبت دارد و به علت خواص فیزیکی و مکانیکی مناسب، برای استفاده در سازه ‌های چوبی و دکوراسیون داخلی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. قیمت چوب راش گرجستان نیز در مقایسه با کشور های دیگر، بسیار به صرفه تر است. این تفاوت قیمت، می ‌تواند باعث صرفه ‌جویی در هزینه ‌های خرید و تولید برای صنعت گران و سازندگان شود.

مجموعه تالین وود به عنوان بهترین مرکز واردات چوب راش از گرجستان شناخته می‌ شود. تالین وود از وارد کنندگان معتبر چوب راش از گرجستان است که محصولاتی با کیفیت و با استفاده از منابع قانونی و پایدار را به مشتریان خود در داخل کشور ارائه می ‌دهد. بنابراین برای خریدارانی که به دنبال چوب راش با کیفیت و قیمت مناسب هستند، مجموعه تالین وود به عنوان بهترین مرکز خرید معرفی می ‌شود. چوب راش به دلیل درجه کیفی بالا و وارداتی بودن، در شرکت های مختلف با قیمت های هنگفتی به فروش می رسد. ولی محدوده قیمتی این چوب در مجموعه تالین وود از ۲۲ میلیون تومان تا ۳۶ میلیون تومان متغیر است که نسبت به سایر بازرگانی ها بسیار مناسب تر و ارزان تر است.

برای اطلاع از قیمت دقیق چوب راش گرجستان، میتوانید به صفحه قیمت چوب راش عمده سایت تالین وود مراجعه کنید.

قیمت چوب راش عمده

قیمت چوب راش عمده

افرادی که نیاز به حجم بالایی از چوب راش دارند باید این محصول را به صورت عمده خریداری کنند. بهترین راه خرید چوب راش عمده، خرید مستقیم از واردکننده چوب راش گرجستان است که باعث خرید با قیمت پایین تر و کیفیت بالاتر میشود. مجموعه تالین وود به عنوان یکی از بهترین مراکز واردات چوب راش از گرجستان، به خریداران عمده خود این امکان را می‌ دهد که بهترین چوب راش گرجستانی را با قیمتی ارزان به راحتی در داخل کشور تهیه کنند.

برخی عوامل روی قیمت چوب راش به صورت عمده تاثیر می گذارند و باعث تغییر و نوسان در آن می شوند. در ادامه مطلب مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت چوب راش عمده را بیان می کنیم.

  • قیمت ارز
  • کیفیت چوب
  • ابعاد چوب راش
  • وزن و میزان چوب وارداتی
  • نوع درخت
  • شرایط بازار

انواع چوب وارداتی

انواع چوب وارداتی

برای تأمین نیاز چوب در ایران از کشور های مختلفی انواع چوب وارد می شود. در ادامه مطلب یک لیست از چوب هایی که از کشور های دیگر به ایران وارد شده و مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی می کنیم.

  1. چوب روسی: چوب روس به دلیل کیفیت و مقاومت بالا یکی از پر طرفدار ترین چوب ها در ایران است. به نوعی چوب نچرال یا صنوبر سفید که از جنگل های روسیه برداشت شده و به کشور وارد می شود، چوب روسی می گویند. از این چوب به علت مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضربه، فشار، انعطاف پذیری در طراحی و وزن سبک در ساخت مبلمان، دیوارپوش، کفپوش و ... استفاده می شود.
  2. چوب راش: چوب راش از کشور هایی مانند روسیه، گرجستان، لهستان و اوکراین به ایران وارد می ‌شود. این چوب به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی عالی و سطحی صاف و زیبا در صنایع مبلمان سازی، کابینت سازی و ساختمان سازی استفاده می ‌شود.
  3. چوب بلوط: چوب بلوط از کشور هایی مانند فرانسه، کرواسی و ایتالیا وارد می شود. این چوب ظاهر زیبا و مقاومت فیزیکی بالایی دارد. به همین دلیل برای ساخت مبلمان، کفپوش و دکوراسیون داخلی به کار برده می شود.
  4. چوب سرو: واردات چوب سرو به ایران از کشور هایی مانند کانادا، آمریکا و روسیه انجام می‌ شود. این چوب نیز به دلیل ظاهر زیبا، مقاومت مناسب، بافت با کیفیت و ... کاربرد های زیادی در صنایعی مانند دکوراسیون داخلی، سازه های چوبی، میز و صندلی و ... دارد.

جمع بندی

مجموعه تالین وود زیر نظر بازرگانی بزرگ و معتبر خیریه واردات و فروش چوب راش گرجستان را بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می دهد. بازرگانی خیریه این چوب با کیفیت و کاربردی را به صورت عمده و یا جزئی با قیمتی ارزان تر از سایر رقبا عرضه می کند تا امکان خرید راحت و اسان برای همه افراد وجود داشته باشد. چوب راش گرجستان از نظر رنگ بندی، میزان رطوبت چوب، تراکم، قیمت و کیفیت نسبت به چوب ایرانی بسیار بهتر و مناسب تر است. بنابراین اگر در حجم بالا نیاز به چوب راش با کیفیت با عمر مفید طولانی و قیمت مناسب دارید، می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۲۸۶۶۰۴ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۲۶۵٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha