۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
واریز سود سنواتی و جاری برای بیش از یک میلیون سهامدار

واریز سود سنواتی و جاری برای بیش از یک میلیون سهامدار

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: ۱۱ ناشر سود سنواتی و جاری صاحبان سهام خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای یک میلیون و ۴۵۳ هزار سهامدار در اولین هفته دی‌ماه واریز کردند.

به گزارش بازار، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته اول دی ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۴ ناشر سود سنواتی و ۷ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده اند.

واریز سود سنواتی ۴ شرکت
بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، ۴ شرکت «پالایش نفت اصفهان، مجتمع‌های توریستی ورفاهی آبادگران ایران کیش، سایپا، ایران خودرو دیزل»، سود سنواتی یک میلیون و ۶ هزار و ۹۵۶ سهامدار را که شامل ۱۵۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده اند.

واریز سود جاری ۷ شرکت
همچنین تا پایان هفته اول دی ماه امسال، ۷ ناشر «داروسازی دانا، داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرما آفرین، دارویی ره‌آورد تامین، گروه مپنا (سهامی‌عام)، صنایع فروآلیاژ ایران، توسعه صنایع بهشهر (هلدینگ)»، سود جاری ۴۴۶ هزار و ۳۲۱ سهامدار که شامل ۴۳۱ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

کد خبر: ۲۶۵٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha