۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
ضرورت معرفی گردشگری اروند در تهران| رونق صنعت گردشگری بیانگر ثبات یک کشور است
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

ضرورت معرفی گردشگری اروند در تهران| رونق صنعت گردشگری بیانگر ثبات یک کشور است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد ظرفیت‌ های گردشگری منطقه آزاد اروند در تهران معرفی شود.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: روز گذشته دهم دی ماه رویداد بزرگ «شب گردشگری اروند» با حضور فعالان گردشگری استان تهران، استان البرز و شهرهای آبادان و خرمشهر در شهر تهران برگزار شد و ظرفیت های صنعت توریسم این منطقه به جامعه گردشگری این دو استان معرفی شد.

وی افزود: به اعتقاد دانش آموختگان و فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر، ضرورت دارد ظرفیت‌ های گردشگری این منطقه در شهر تهران معرفی شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیشترین تعداد آژانس هواپیمایی، شرکت‌ های گردشگری و تورگردان در شهر تهران است و باید با ایجاد ارتباط دو سویه فی مابین اصناف گردشگری اروند و تهران، توسعه اقتصادی برای این منطقه به وجود بیاید.

مولوی با تاکید بر اینکه رونق صنعت گردشگری بیانگر ثبات یک کشور است، توضیح داد: حضور سفیران کشورهای عربستان و ترکیه در رویداد بزرگ «شب گردشگری اروند» می‌ تواند سبب همکاری‌ های گردشگری اروند با این کشورها شود و یک دیپلماسی اقتصادی رقم بخورد.

وی با اشاره به شعار گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر خاطرنشان کرد: به طور حتم انتخاب شعار «اروند؛ فرصت نوین گردشگری ایران» جذب توریست را به دنبال دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا در برخی بخش های گردشگری اروند نقاط ضعف وجود دارد که باید رفع شود ولی نقاط قوت نیز باید تقویت شود؛ گردشگری آبی، گردشگری خرید، گردشگری روستایی، گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی اروند دارای ظرفیت‌ های بالایی است.

کد خبر: ۲۶۵٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha