۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی در سال آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت
رئیس مجلس شورای اسلامی:

صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی در سال آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر پورابراهیمی نماینده کرمان در خصوص ضرورت توجه به صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی گفت: موضوع این صندوق در سال آینده مورد توجه جدی مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار، محمدرضا پورابراهیمی داورانی در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جلسه گفت: اگر موضوع صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی مورد توجه قرار نگیرد و منابعی را برای آن در نظر نگیریم بخش مهمی از آنچه در قانون بودجه آمده است، اجرایی نخواهد شد، چرا که معلمان و پرسنلی که در این مدارس در حال فعالیت هستند خواهان اجرای قانون هستند و شما گفتید که منابع برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: لازم است از وزیر آموزش و پرورش و مسئول مربوطه در خصوص این صندوق گزارش عملکرد دریافت شود و با توجه به نقشی که این مدارس داشته و همچنین باری که از دوش آموزش و پرورش برمی‌دارد لازم است مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: تمام قصد و نیت مجلس این بوده که به این مدارس که بخشی از بار را می‌کشند کمکی به آنها صورت گیرد. روز گذشته در جریان بررسی موضوع ساعت های متفرقه معلمان در مقطع ابتدایی و تجمیع آنها در تأمین اجتماعی و صندوق اقداماتی صورت گرفت، البته تاکنون به صندوق کم لطفی شده و من این موضوع را کنترل کردم، ۶۰ میلیارد تومان بیشتر به آن صندوق داده نشده است، حتما در سال آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۶۵٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha