۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟ ت

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟ تبلیغات و برند سازی با هدیه تبلیغاتی یکی از روش های بسیار مؤثر برای جلب عموم مردم به کسب و کار شما است. چگونه می توان این برند سازی را انجام داد؟ می توان گفت با استفاده از هدایای تبلیغاتی که قابلیت چاپ لوگو یا برند شما بر روی آن باشد می توانید بهترین جذب مشتری و خلاقانه ترین تبلیغات را برای خود داشه باشید. حال می گویید چگونه همچین هدایایی را می توان پیدا کرد؟ برین گیف سایت معتبر و خلاق در زمینه هدایای تبلیغای به شما این اطمینان را می دهد که با استفاده از هدیه تبلیغاتی خاص می توانید برند سازی عالی داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی           

شاید برای شما سوال باشد که هدیه تبلیغاتی چیست و در چه زمینه ای از آن اسفاده می کنند؟ هدایای تبلیغاتی در موسسات ، شرکت ها و کسب و کار هایی که نیاز به تبلیغات و برند سازی دارند به کار می رود. صاحبان شرک ها با استفاده ازهدایای تبلیغاتی مردم را به سمت خود جذب می کنند. هدایایی همچون چاپ سر رسید، چاپ تفویم روی میز، چاپ تیشرت تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، جا کلیدی تبلیغاتی و.... که می توان با استفاده از آن ها نقش بیلبورد تبلیغاتی را اجرا کنید.

کاربرد هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بخش مهمی از استراتژی تبلیغاتی کسب و کارها را به خود اختصاص می‌دهند. تبلیغات نقش مهمی در موفقیت یک کسب و کار ایفا می‌کند. زیرا تا زمانی که مردم از طریق تبلیغات با یک کسب و کار آشنا نشوند، عملاً با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند. پس ما با استفده از این هدایای تبلیغاتی می توانیم بیشترین برند سازی را داشته باشیم و سود به صرفه ای از آن در یافت کنیم. با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشیم.

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام برای برند سازی مناسب است؟

انواع هدایای تبلیغاتی

تنوع محصول در هدایای تبلیغاتی، هر چند به نفع کسب و کارهاست و به آنها اجازه می‌دهد براساس استراتژی و گروه مخاطبان هدف خود هدایای مناسب را انتخاب کنند. این هدایا انواع مختلفی دارند:

  • هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  • هدایای تبلیغاتی خاص
  • هدایای تبلیغاتی الکترونیکی
  • صنایع دستی تبلیغاتی
  • هدایای تبلیغاتی سازمانی
  • هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی
  • هدایای تبلیغاتی نفیس
  • هدایای تبلیغاتی مناسبتی
  • هدایای تبلیغاتی لوکس

نقش جا کلیدی در تبلیغات

یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی جاکلیدی تبلیغاتی است که بیشترین و پر بازدید ترین تبلیغ به حساب می آید، بسیاری از مؤسسات یا صاحبان شرکت به دنبال جاکلیدی مناسب برای تبلیغات خود می گردند که بتوانند با راحت ترین روش تبلیغات انجام بدهند. چاپ بر روی جا کلیدی بهترین روش برای تاثیر گذاری بر روی مخاطب است چون همه ی عموم مردم از جا کلیدی بسیار استفاده می کنند تا کلید های آنها گم نشود. چاپ جاکلیدی تبلیغاتی خلاق و متکبرانه بوده و بهترین بازدهی و تاثیر گذاری را از آن دریافت می کنید. جاکلیدی تبلیغاتی را می‌توان با هر بهانه‌ای به عنوان یک وسیله شیک، جذاب، پرکاربرد و ماندگار به مشتریان هدیه داد. به طور مثال به موارد زیر به عنوان نمونه توجه کنید:

  • شروع سال جدید شمسی و عید نوروز
  • آغاز سال جدید میلادی
  • سالگرد تاسیس شرکت، فعالیت تجاری یا کسب و کارمان
  • جهت اتفاقات مهم کاری، مثل حضور در نمایشگاه‌های بین المللی
  • برای اتفاقات برجسته علمی، مثل سمینارها، همایش ها و کنگره ها
  • مناسبت‌های ملی مانند روز ملی حمل و نقل یا...
  • در مناسبت‌های مذهبی مانند عید غدیر خم، عید قربان، عید فطر، روز پدر و روز مادر
  • مناسبت های سنتی و دیرین، مثل شب یلدا و جشن‌های باستانی
  • جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟

    جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام برای برند سازی مناسب است؟
  • گرامیداشت اقشار، مانند روز کارمند، روز خبرنگار، روز پزشک، روز مهندس، روز وکیل، روز کارگر، روز هنر
  • رویدادهای بین المللی و جهانی، مثل روز جهانی کودک، روز جهانی زن، روز جهانی معلولان
  • جشن‌ها و دورهمی‌های شخصی، مثل گیفت عروسی، یادگاری تولد و...

و هزاران هزار مناسبت و بهانه که با ورق زدن تقویم می‌توانیم آن‌ها را انتخاب کنیم و جاکلیدی تبلیغاتی خود را سفارش دهیم.

نقش ماگ در تبلیغات

ماگ بسیار سبک بوده و در هر مکانی قابل استفاده است و وزن آن موقع نوشیدن چای و قوه حس نمی شود. یکی از حسن های مثبی که یک ماگ تبلیغاتی دارد قابل حمل بودن در مکان های مختلف است. برای این که تبلیغات و برند سازی شما به بهترین شکل ممکن رواج پیدا کند و شما بتوانید سود داشه باشید می توانید از ماگ ها و انواع آن استفاده کنید و چاپ های زیاد و متفاوتی برای تبلیغات خود انتخاب کنید. چاپ ماگ تبلیغاتی به دلیل ماندگاری بالا و کاربردی بودن بسیار زیاد استفاده می شود. جذابی سادگی و ماندگاری بالای این لیوان ها به قدری است که شرکت ها و برند های مختلف با درج لوگو بر روی آنها به برند سازی و تبلیغات می پردازند.

 چاپ لیوان تبلیغاتی بسیار خلاقانه و همیشه در دسترس مخاطب قرار دارد.اگر صاحب یک بیزنس خاص هستید می توانید با ماگ تبلیغاتی خاص تعداد زیادی مشتری پولساز را به طرف خود جذب کنید. کالا های تبلیغاتی مانند ماگ تبلیغاتی یک  وسیله بازاریابی عالی هستند که میتوانید از آنها برای تشکر از مشتریان خود استفاده کنید. آنها یک روش عالی برای  قدر دانی از مشتریان شما هستند در حالی که شرکت شما تبلیغ میکند، همزمان مشتریان  با سفارش ماگ تبلیغاتی عمده وفاداری به برند را هم تشویق می کنند.

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام برای برند سازی مناسب است؟

جا کلیدی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی، کدام یک برای برند سازی مناسب است؟

می توان به قطی گفت که هردوی آنها برای برند سازی و تبلیغات شما عالی هستتد، فقط هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. جاکلیدی تبلیغاتی دوست همیشگی عموم مردم است که همیشه به همراه آنها خواهد بود و از انواع مخلفی تولی میشود که میتون برای انواع آن چوبی، فلزی، سیلیکونی و ... را مثال زد. چاپ بر روی آن بسیار آسان و قابلیت چاپ هر لوگویی را دارد. ماگ تبلیغای هم یک هدیه پر کاربرد برای عموم مردم است که ارزش بالایی دارد. اکثر عموم برای مسافرت، کار، مدرسه و ... از ماگ استفاده می کنند. چاپ برروی ماگ تبلیغاتی بسیار کاربردی و زیبا بوده و به برند شما کمک بسیار زیادی می کند. اگر بخواهیم از لحاظ قیمت وارد کار شویم باید بگوییم هرکدام ویژگی و کار برد خود را داشتند پس قیمت هر کدام هم بستگی به جنس نوع و کارایی آن ها دارد. برین گیف این فرصت را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به سلیقه خود و ظبق کاربردی که میخواهید هدایای تبلیغاتی فرارهم کنید.

جهت سفارش هدایای تبلیغاتی برای برندسازی کسب و کار خود به سایت برین گیفت مراجعه کنید و یا، با شماره تماس ۰۹۹۱۲۶۶۹۵۲۷ در تماس باشید.

کد خبر: ۲۶۵٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha