۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
 ۱۳ هزار کشاورز مازندرانی بیمه اجتماعی شدند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مازندران در گفتگو با بازار:

۱۳ هزار کشاورز مازندرانی بیمه اجتماعی شدند

ساری - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان مازندران گفت: امسال ۱۳ هزار کشاورز و روستایی استان تحت پوشش این صندوق درآمدند و از خدمات آن استفاده می کنند.

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه امسال بیمه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر کشاورز، عشایر و روستایی را سهمیه داشتیم اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته، این سقف به ۱۵ هزار نفر افزایش یافت که اکنون ۱۳ هزار نفر جذب شدند.

وی با اظهار اینکه ۳۷ هزار قالیباف زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند گفت: ۱۲ هزار نفر از این افراد بیمه خود را بیمه اجتماعی کشاورزی و روستایی تغییر دارند و اکنون از خدمات این صندوق استفاده می کنند.

ابراهیمی با عنوان اینکه، برای بیمه کارگران ساختمانی نیز ورود پیدا کردیم گفت: همچنین برای بیمه ناجیان غریق و صیادان نیز برنامه ریزی شده است و آمادگی داریم این افراد را با یارانه های حمایتی تحت پوشش بیمه اجتماعی درآوریم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی و روستاییان مازندران از دستگاه های مختلف خواست تا همکاری کنند و پای کار بیایند تا استانی که در بحث کشاورزی سرآمد است کشاورزان و زارعانش از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند و گفت: در حال حاضر استان آذربایجان شرقی ۲۰ هزار مستمری بگیر بیمه اجتماعی دارد ولی در مازندران چهار هزار نفر مستمری بگیر هستند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان حقوق دادیم و امسال ۴۰ میلیارد تومان مصوب شده است و گردش مالی ما سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان است که عمده آن توسط بانک کشاورزی و در قالب تسهیلات به کشاورزان پرداخت می شود.

وی خواستار ساماندهی حق بیمه ها شد تا تشویقی برای کشاورزان و عشایر باشد و بتوانند از خدمات بهره مند شود.

کد خبر: ۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha