توسعه اینترنت بستر رشد تولید و ارتقای بهره‌وری در کشور را فراهم می‌کند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

توسعه اینترنت بستر رشد تولید و ارتقای بهره‌وری در کشور را فراهم می‌کند

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد ما رشد تولید و افزایش بهره‌وری است و در این زمینه توسعه شبکه اینترنت و ارتقای شاخص‌های ارتباطی مؤلفه‌ای مهم به شمار می‌رود.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی در بازدید از طرح توسعه شبکه خصوصی تلفن همراه نسل پنجم شرکت خدمات ارتباطی رایتل، اظهار داشت: استکبار جهانی با استفاده از قدرت رسانه و فضای مجازی، حمله به آرمان‌های مقاومت و آزادی‌خواهی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه اینترنت در کشور گفت: زیرساخت‌های این عرصه متناسب با برنامه‌ریزی‌ها نبوده و ضروری است ارتقا یابد.

مرتضوی بیان کرد: اینترنت امروزه یکی از ابعاد مهم و جدایی‌ناپذیر جامعه است و می‌تواند بستری برای افزایش بهره‌وری در حوزه‌های اداری و صنایع باشد.

وی، ضریب بالای دسترسی عمومی به وسایل ارتباط جمعی را ظرفیتی برای اپراتورها در اجرای برنامه‌های توسعه عنوان کرد و گفت: افزایش اقتدار ملّی و تثبیت امنیت داخلی نیازمند سرمایه‌گذاری در این عرصه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر ضرورت توسعه اپراتور رایتل، افزود: دانش فنی بالا، مدیریت جهادی و خلاقیت‌های همسو با علم روز از پتانسیل‌های این مجموعه خدمات ارتباطی است.

وی، ایجاد شبکه ارتباطی نسل پنجم تلفن همراه را بستری برای رشد تولید در صنایع کشور دانست و اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سهم قابل توجهی از حوزه پالایشگاهی کشور را در اختیار دارد و رایتل می‌تواند سرمایه‌گذاری مناسبی در زمینه توسعه این حوزه و ایجاد اشتغال داشته باشد.

مرتضوی، همکاری با حوزه صنایع غذایی، گردشگری، حمل‌ونقل و صنایع دارویی را از زمینه‌های قابل سرمایه‌گذاری برای اپراتور رایتل عنوان کرد و گفت: راهبرد وزارت تعاون رشد تولید است و از همه طرح‌های توسعه‌ای در این زمینه حمایت می‌کنیم.

در ابتدای این نشست «حسین ملازاده» مدیرعامل شرکت رایتل گزارشی از اقدامات انجام‌شده و همچنین طرح‌های توسعه‌ای و چشم‌انداز این مجموعه خدمات ارتباطی ارائه کرد.

کد خبر: ۲۶۴٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha