۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
مرکز تحقیقات راه: اعداد و ارقام مرتبط با پدیده فرونشست زمین مورد تایید مرکز تحقیقات نیست
در واکنش به مصاحبه «بازار» با سرپرست مرکز تحقیقات؛

مرکز تحقیقات راه: اعداد و ارقام مرتبط با پدیده فرونشست زمین مورد تایید مرکز تحقیقات نیست

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نسبت به انتشار مصاحبه با سرپرست این مرکز واکنش نشان داده و اعلام کرد اعداد و ارقام مرتبط با پدیده فرونشست مورد تایید مرکز تحقیقات نیست.

بازار؛ گروه راه و مسکن: امروز خبرگزاری «بازار» با «محمد مهدی حیدری» سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مصاحبه ای را با محور «اتمام مطالعات فرو نشست زمین در شهرهای جدید» با «محمد مهدی حیدری» انجام داده است که مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی جوابیه ای را به خبرگزاری «بازار» ارسال و اعلام کرد که مقدمه ذکر شده در خبر و بویژه اعداد و ارقام مرتبط با پدیده فرونشست مندرج در آن هیچ ارتباطی با گفتگو نداشته و مورد تایید مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیست.

خبرنگار خبرگزاری بازار در مقدمه این مصاحبه آمارهایی را منتشر کرده که قبلا منتشر شده و صحیح است و اتفاقا در آن مصاحبه به خوبی مشخص است متن مقدمه هیچ ارتباطی با سرپرست مرکز تحقیات راه، مسکن و شهرسازی ندارد.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در جوابیه ارسالی به نکته ای در درست بودن یا رد آمارها اشاره ای نکرده و تنها به ارتباط نداشتن مقدمه گزارش به سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اکتفا کرده است.

متن کامل این جوابیه بدین شرح است: پیرو انتشار گفتگوی سرپرست محترم مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، طبق قانون مطبوعات توضیح ذیل جهت درج در صفحات و کانال‌های خبری آن رسانه ارسال می‌گردد.مقدمه ذکر شده در خبر و بویژه اعداد و ارقام مرتبط با پدیده فرونشست مندرج در آن هیچ ارتباطی با گفتگو نداشته و مورد تایید مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیست. لذا به منظور رفع سو برداشت‌های بوجود آمده و نگرانی‌های ایجاد شده در جامعه، نسبت به تصحیح خبر اقدام کند.

کد خبر: ۲۶۴٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha