۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
آغاز فروش ۲ خودروی داخلی برای متقاضیان جدید

آغاز فروش ۲ خودروی داخلی برای متقاضیان جدید

سامانه تخصیص خودروهای یکپارچه داخلی از امروز پنجشنبه به مدت پنج روز برای عرضه ۲ محصول شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا SDA گروه سایپا باز شد.

به گزارش بازار، طبق اطلاعیه طرح فروش محصولات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو از محل ظرفیت‌های خالی موجود شرکت سایپا طی شرایط زیر برای محصولات شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا SDA، از طریق سامانه یکپارچه از امروز پنج‌شنبه (هفتم دی) برای متقاضیان جدید خرید، مطابق شرح ذیل عرضه شد.

طرح های فروش این عرضه شامل طرح عادی (کنترل های مرتبط با رعایت محدودیت های ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری مصوب شورای رقابت برای متقاضیان طرح عادی انجام می شود)، طرح خودروهای فرسوده (خودروهایی که مورد تایید ستاد نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده باشند)، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فقط مختص مادرانی که دارای شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد تایید سازمان ثبت احوال کشور) است.

تخصیص خودرو برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

ثبت نام در این مرحله هیچ حقی را برای متقاضی به‌منظور دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد خودروساز فقط پس از قطعی کردن ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می گیرد.

در این طرح فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه است.

پس از ثبت نام واریز وجه و ثبت نام در سایت شرکت سایپا، متقاضیان با مراجعه به نمایندگی های مورد انتخاب خود، فرآیند ثبت نام و دریافت قرارداد فی مابین را تکمیل خواهند کرد.

پیش ثبت نام اولیه انجام شده فقط درخواست خرید خودرو است که بر اساس ظرفیت، امکان تحویل نسبت به ثبت نام نهایی منتخبان اقدام می‌ شود و چنانچه پیش ثبت‌نام‌ بیش از ظرفیت انجام شود، هیچ تعهدی برای خودروساز فراهم نمی‌کند و متقاضی خرید خودرو هیچگونه ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

کد خبر: ۲۶۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha