۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
ثبت نام سهام عدالت کلاهبرداری است | هیچ نام نویسی جدید انجام نمی شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی سمنان در گفت‌وگو با بازار:

ثبت نام سهام عدالت کلاهبرداری است | هیچ نام نویسی جدید انجام نمی شود

سمنان- دیانی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان اینکه ثبت نام سهام عدالت کلاهبرداری است، گفت: هیچ ثبت نام جدیدی انجام نمی شود.

علیرضا دیانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت سهام عدالت، تاکید کرد: هیچ ثبت نام جدید سهام عدالت در سراسر استان سمنان صورت نمی گیرد و پیامک هایی که در زمینه ثبت نام سهام عدالت پخش شده وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: اینکه افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران تنها موردی است که در سهام عدالت صورت می گیرد که آن هم به صورت ملی است و ارتباطی با استان سمنان ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان بیان کرد: در ثبت نام افراد مذکور حتی خود افراد هم دخیل نیستند بلکه ثبت نام برایشان از طریق سامانه ملی صورت می گیرد پس به عبارت دیگر هیچ ثبت نام جدید در سهام عدالت در استان سمنان صورت نمی گیرد.

دیانی با بیان اینکه کمیته امداد و سازمان بهزیستی و همچنین مجموعه وزارت تعاون رفاه اجتماعی راساً ورود کرده و اسامی افراد مشمول فاقد سهام عدالت را وارد سامانه می کنند لذا مردم نیاز نیست کاری را صورت دهند، گفت: افراد نیاز به مراجعه به جای خاصی ندارند.

وی افزود: ادعای ثبت نام جدید سهام عدالت در سراسر استان سمنان تنها کلاهبرداری است و مردم می توانند مراتب را در صورت مشاهده به مراجع انتظامی و قضایی اطلاع رسانی کنند تا با عوامل آن برخورد صورت گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان درباره سهام متوفیان هم توضیح داد: سه کارگزاری برای این دسته افراد در استان در نظر گرفته شده که هر کس می تواند مراجعه و تشکیل پرونده دهد تا در موعد خودش تکلیف سهام عدالت متوفقیان هم انجام خواهد شد و آن هم نیاز به ثبت نام مجدد ندارد.

کد خبر: ۲۶۴٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha