۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
۲۵ کشور جهان استفاده از استیبل کوین ها را در سال ۲۰۲۳ مجاز اعلام کردند
موسسه تحقیقاتی PwC خبر داد؛

۲۵ کشور جهان استفاده از استیبل کوین ها را در سال ۲۰۲۳ مجاز اعلام کردند

تحقیقات موسسه PwC نشان می دهد دستکم ۲۵ کشور جهان در سال ۲۰۲۳، استفاده و مبادله استیبل کوین ها را قانونی اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ تحقیقات موسسه PwC نشان می دهد که دستکم ۲۵ کشور جهان در سال ۲۰۲۳، استفاده و مبادله استیبل کوین ها را قانونی اعلام کرده اند.

به گفته این موسسه تحقیقات بازار رمزارزها، استفاده از تتر بیشترین رشد را طی یک سال کذشته در سطح جهان داشته و حجم بازار این رمزارز پر طرفدار به بالاترین میزان خود طی سال جاری میلادی رسیده است.

PwC معتقد است تاکنون ۲۵ کشور نسبت به قانونگذاری و یا آزادسازی استفاده و مبادله استیبل کوین ها در سال جاری میلادی اقدام نموده اند که نشان دهنده اقبال دولت ها نسبت به استفاده از این نوع دارایی های دیجیتال است.

همچنین کشورهای استرالیا، باهاماس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ژاپن، لوگزامبورگ، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و برخی دیگر از کشورها نیز مقررات رگولاتوری استفاده از استیبل کوین ها را طی سال ۲۰۲۳ تنظیم کرده و در یک قدمی اعلام استفاده قانونی از آنها قرار دارند.

به گفته PwC، مقررات رگولاتوری وضع شده مذکور در خصوص استفاده از استیبل کوین ها بر اساس قوانین FATF تنظیم شده تا بتوان از بروز پولشویی و تامین مالی تروریسم به وسیله استیبل کوین ها جلوگیری کرد.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha