۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
رفع فوری تعرض به ۲۶۵ هکتار زمین دولتی در آذرماه امسال
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد

رفع فوری تعرض به ۲۶۵ هکتار زمین دولتی در آذرماه امسال

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ماه گذشته ۲۷۰ مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۲۶۵ هکتار را به صورت فوری رفع کرده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به ۲۶۵ هکتار زمین دولتی در آذرماه امسال توسط ایگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: در آذر ماه امسال بیشترین وقوع و رفع تعرض به اراضی دولتی در استان فارس روی داده است.

وی اضافه کرد: از ۳۳ مورد تعرض به زمین‌های دولتی دراستان فارس که مجموعا به مساحت ۱۹ هکتار بوده همه موارد به صورت فوری رفع تعرض شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای احکام قطعی قضایی در آذرماه نیز اظهار کرد: ۴۹ مورد حکم قطعی به مساحت ۲۴۶ هکتار در سراسر کشور اجرا شده است.

مالکی ادامه داد: با اقدامات پیشگیرانه یگان حفاظت در سراسر کشور در استان‌های سمنان، شرق سمنان، قم، کرمانشاه و مازندران هیچگونه تعرضی به اراضی دولتی گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد یگان حفاظت این سازمان در استان‌های کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نیروهای یگان حفاظت در صف اول مبارزه با زمین‌خواری در کشور قرار دارند.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha