۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
پشتیبانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از اولویت های مخابرات ایران است
معاون شرکت مخابرات ایران:

پشتیبانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از اولویت های مخابرات ایران است

سنندج – زارعیان، معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان را یکی از برنامه های اصلی و محوری در این شرکت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، داوود زارعیان گفت: مجموعه مخابرات با عنوان بزرگترین اپراتور کشور امسال با رویکرد ارتباط بیشتر با مخاطبان اعم از خانگی و سازمانی در نمایشگاه تلکام شرکت کرده است.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران علاوه بر سرویس دهی به مشترکان خانگی به سازمان ها و شرکت های بزرگ در حوزه تجاری و B۲C خدمات ارائه می دهد.

دکتر زارعیان با بیان اینکه به دنبال افزایش شرکای تجاری هستیم و در حوزه انقلاب صنعتی چهارم فعالیت های خوبی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: همکاری با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها نیز از جمله سه رویکرد اصلی مخابرات در تلکام ۱۴۰۲ است.

وی گفت: در نمایشگاه تلکام امسال، در روز اول با شرکت های تخصصی مذاکره کردیم و در روزهای آینده هم این مذاکرات را ادامه می دهیم تا شرکت های دانش بنیان بتوانند از پشتیبانی شرکت مخابرات و امکانات کم نظیر آن در سراسر کشور بهره مند شوند.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: بحث هوش مصنوعی، متاورس و ارتباطات نسل شش که اکنون مطرح است، می تواند سرعت را در بخش ارتباطات به صورت روزانه متحول کند.

زارعیان گفت: حوزه ICT نیاز به کار بیشتر دارد و شرکت مخابرات ایران با وجود بسیاری از مشکلات در تلاش است تا با برقراری تعادل در اداره شرکت و ایجاد ارتباطات تجاری و سازمانی با فعالان صنعت ICT، صنعت مخابرات کشور را به اندازه توان خود ارتقا دهد.

کد خبر: ۲۶۳٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha