۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۱۲۰۰ واحد آپارتمانی در محله نیایش بوشهر در حال ساخت است| واگذاری ۱۵۰ هکتار زمین به دانش بنیان ها
استاندار بوشهر خبر داد:

۱۲۰۰ واحد آپارتمانی در محله نیایش بوشهر در حال ساخت است| واگذاری ۱۵۰ هکتار زمین به دانش بنیان ها

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه ۱۲۰۰ واحد آپارتمانی در محله نیایش بوشهر در حال ساخت است از واگذاری ۱۵۰ هکتار زمین به دانش بنیان ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از محله نیایش شهر بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت های این محله مورد توجه و تاکید قرار دارد و اکنون شاهد اجرای طرح های مختلفی در این منطقه هستیم.

وی افزود: بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) و بیمارستان اعصاب و روان از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردارند و دو بیمارستان نیز توسط بخش خصوصی در این محله در حال ساخت است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ساخت ۱۲۰۰ واحد آپارتمانی نیز در محله نیایش آغاز شده که امیدوارم با تکمیل این پروژه، شاهد واگذاری به خانواده های واجد شرایط باشیم.

محمدی زاده تصریح کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز برنامه ریزی کرده که ۱۵ هکتار زمین در محله نیایش به شرکت های دانش بنیان، واگذار تا فعالیت های این شرکت ها، ساماندهی شود.

وی از اجرای دو طرح بزرگ عمران شهری در شهرک نیایش خبر داد و گفت: دریاچه طبیعی خلیج فارس و دو روگذر که بزرگراه امام علی (ع) را به جاده برازجان وصل می کند از طرح های جدید و مهم در این شهرک هستند.

استاندار بوشهر یادآور شد: مقرر شد که عملیات اجرایی این طرح ها با نظارت معاون عمرانی استاندار، با شتاب بیشتری انجام شود.

محمدی زاده بیان کرد: پارک ملت با ۲۵۰ هکتار وسعت در جوار نیروگاه اتمی در حال ساخت است که امیدوارم این پارک با کیفیت مطلوبی اجرایی و عملیاتی شود و فضای سبز و امکانات تفریحی و رفاهی مورد نیاز محقق شود.

کد خبر: ۲۶۳٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha