۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
بنیاد ۱۵ خرداد حامی مستند سازان حوزه جمعیت و خانواده
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی مطرح کرد

بنیاد ۱۵ خرداد حامی مستند سازان حوزه جمعیت و خانواده

علیان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد به بازار گفت: طی ماموریت ‌های جدید خود، فعالیت در حوزه‌ های جمعیت و سلامت را با جدیت آغاز و در همین راستا کار ویژه ‌های متعددی را برنامه ‌ریزی کرده است.

بازار؛ گروه ایران: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی ماموریت ‌های جدید خود، فعالیت در حوزه‌ های جمعیت و سلامت را با جدیت آغاز و در همین راستا کار ویژه ‌های متعددی را برنامه ‌ریزی و اجرا کرده است.

در این رابطه حمیدرضا علیان مدیرعامل ۱۵ خرداد به بازار گفت: در مجموعه ۱۵ خرداد فعالیت های بسیار خوبی به صورت متمرکز در حوزه جمعیت و سلامت تعریف کرده ایم؛ برنامه هایی که یکی پس از دیگری در حال عملیاتی شدن و به ثمر رسیدن هستند.

در چهلمین رویداد انجمن به سه اثر برتر در حوزه جمعیت جایزه ملی ایران جوان را اهدا کردیم

وی با اشاره به اینکه هفته ی گذشته آیین امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد با مرکز سینمای مستند، تجربه و پویا نمایی برگزار شد افزود: در این تفاهم اعلام آمادگی کردیم از آثار حوزه مستند با موضوع جمعیت حمایت ویژه ای خواهیم داشت. همچنین در کنار آن، با برگزاری جشنواره های مرکز، از آثار جمعیتی نیز در قالب اهدای جایزه ملی ایران جوان حمایت خواهیم کرد.

علیان با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی بنیاد به همین جا محدود نمی شود ادامه داد: مشابه همین اتفاق را با انجمن سینمایی جوانان داشتیم که ماه قبل تفاهم نامه آن هم به امضا رسید و در چهلمین رویداد انجمن به سه اثر برتر در حوزه جمعیت جایزه ملی ایران جوان را اهدا کردیم.

اهدای جوایز به مستند سازان حوزه جمعیت و خانواده

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد تاکید کرد: حمایت بنیاد در قالب اهدای جایزه حمایت نقدی است و اهدای جوایز را در بخش ایران جوان تقبل خواهیم کرد. همچنین در تولید مستند نیز حمایت مالی خواهیم کرد و آثار مشترکی را با انجمن ها و مراکز سینمایی را تولید خواهیم کرد.

حجم سرمایه گذاری بنیاد متناسب با سطح فیلم هایی که وجود دارد متفاوت است

وی در پاسخ به این سوال که حجم سرمایه گذاری بنیاد ۱۵ خرداد در چنین فعالیت های فرهنگی چقدر است؟ گفت: حجم سرمایه گذاری بنیاد متناسب با سطح فیلم هایی که وجود دارد متفاوت است؛ این سطح را هم در هیئت داوری که تشکیل می شود نهایی تعیین می کند.

گفتنی است بنیاد ۱۵ خرداد فعالیت‌ هایی از جمله تولید و پخش پنج فیلم کوتاه در حوزه جمعیت و خانواده را با عنوان های فیلم ‌های کوتاه تولد، قاب زندگی، سکوت، بازی بد و چیکو برای نمایش در شبکه تلویزیونی ایران جوان، شبکه های رسانه ملی، حمایت از مادران باردار و خانواده‌ های دارای چند قلو را آغاز کرده است.

علاوه بر این، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ساخت خوابگاه های دانشجویی و مدرسه سازی نیز فعالیت دارد و در این زمینه پیشرو است.

کد خبر: ۲۶۳٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha