۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه در گرگان برگزار می شود 

سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه در گرگان برگزار می شود 

گرگان- سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه طی روزهای ۳ و ۴ دیماه در موسسه تحقیقات پنبه کشور در گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان گلستان، سومین همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه طی روزهای ۳ و ۴ دیماه در موسسه تحقیقات پنبه کشور واقع در گرگان با حضور مقامات و مسئولین کشوری و استانی و شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می شود.
این همایش با هدف ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در زمینه صنعت پنبه، فناوری‌های تولید پنبه، اقتصاد و بازرگانی پنبه و ارقام و فناوری‌های بذر پنبه در گرگان برگزار می شود.
همچنین در این همایش دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی مرتبط با پنبه با هدف هم‌اندیشی واحدهای تحقیقاتی گرد آمده و با نگاه ویژه به زنجیره ارزش پنبه و توجه به تغییرات اقلیمی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
در همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه پژوهشگران و اندیشمندان ایرانی و خارجی از کشور ترکیه، تونس، هندوستان، آرژانتین، برزیل، پاکستان و ازبکستان بصورت وبیناری، حضوری و پوستری مطالب خود را ارائه خواهند کرد.
بیش از یکصد مقاله به این همایش ارسال شد که پس از بررسی و داوری، حدود ۸۰ مقاله بصورت پوستری و ۲۵ مقاله نیز در قالب مقاله کلیدی جهت ارائه در همایش مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

کد خبر: ۲۶۳٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha