۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
برهم زدن آرامش جامعه با اظهار وجود مافیا در اتاق بازرگانی!؛ مدعیان، اگر مافیایی وجود دارد معرفی کنید
رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران:

برهم زدن آرامش جامعه با اظهار وجود مافیا در اتاق بازرگانی!؛ مدعیان، اگر مافیایی وجود دارد معرفی کنید

نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: همان کسانی که در انتخابات اتاق بازرگانی تهران شرکت کردند و رای نیاوردند امروز برای تشویش اذهان عمومی از وجود مافیا در اتاق می گویند.

بازار؛ گروه صنعت: محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به استقبال اتاق بازرگانی از عضویت داروخانه ها در اتاق بازرگانی و رفع چالش های آن ها به کمک یکدیگر در نشست بررسی اقتصاد داروخانه بیان داشت: اتاق بازرگانی آمادگی این را دارد که نسبت به عضویت داروخانه ها در اتاق بازرگانی تهران و سایر استان ها اقدام کند. همچنین ظرفیت عضویت داروسازان در فدراسیون اقتصاد سلامت نیز وجود دارد.

وی با اشاره به چالش داروسازان با نحوه استفاده از پلتفرم ها و و نسخه ها دارند افزود: این مساله را می توان به کمیسیون تحول و نوآوری آورد و مورد بررسی قرار داد و بهترین راه را با گفتمان مناسب انتخاب کرد. در این رابطه اتاق بازرگانی هم نسبت به هماهنگی با دولت و مجلس اقدام می کند.

اگر مافیایی وجود دارد چرا همان افرادی که انتقاد می‌ کنند در انتخابات اتاق شرکت کردند و رای نیاوردند؟ اگر اتاق بازرگانی درگیر مافیا است نباید در آن شرکت می ‌کردند

نجفی عرب با اشاره به اینکه برخی برای کمرنگ نشان دادن فعالیت های اتاق بازرگانی از حضور مافیا می گویند ادامه داد: یکی از معاونت های وزارت صمت اظهار نظری در خصوص وجود مافیا در اتاق بازرگانی کرده بود که بلافاصله هم آن را تصحیح کرد. این درحالی است که می توان گفت در گذشته هیچ کدام از ساختارها و زیرساخت های امروزی نبود و نسل اولی ها خیلی برای ایجاد ساختار منظم و مرتب زحمت کشیدند که تولید، توزیع و داروخانه ها سامان دهی شود و جامعه آرامش خود را به دست بیاورد.

وی اضافه کرد: هرچند در گذشته هم اختلافاتی درون گروهی وجود داشت اما برای حفظ آرامش جامعه تلاش شد این مشکلات به بیرون کشیده نشود اما متاسفانه به تازگی بخشی از اختلافات به بیرون رسیده و بعضی که تعداد خیلی کمی هم دارند مدعی حضور مافیا در این حوزه هستند. این درحالی است که اگر مافیایی هست باید معرفی کنند تا با آن برخورد شود نه اینکه به صورت مبهم درباره آن صحبت شود و باعث نگرانی مردم شوند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی چهار محور کشاورزی، صنایع تبدیلی، بازرگانی و صنعت و معدن دارد ادامه داد: این چه حرفی است که درباره مافیا می ‌گویند؟ اگر مافیایی وجود دارد چرا همان افرادی که انتقاد می‌ کنند در انتخابات اتاق شرکت کردند و رای نیاوردند؟ اگر اتاق بازرگانی درگیر مافیا است نباید در آن شرکت می ‌کردند.

کد خبر: ۲۶۳٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha