۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار کمترین بدهی معوق مالیاتی را دارند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار کمترین بدهی معوق مالیاتی را دارند

وزیر تعاون با بیان اینکه تمام شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به سامانه مودیان مالیاتی متصل هستند، گفت: این شرکت‌ها کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقصاد دارند.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا عملکرد تعاونی‌ها به صورت قانونی انجام می‌شود، گفت: اصل تعاونی‌ها بر انجام درست وظایف است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سامانه مودیان مالیاتی و اینکه آیا شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه به این سامانه متصل شدند یا خیر، افزود: تمام شرکت‌های زیر مجموعه به سامانه متصل هستند و در حوزه قانون مالیات‌های خود را پرداخت می‌کنند و اگر رصد شود، خواهید دید که شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد دارند.

وی درباره اینکه آیا وزارت تعاون، در آستانه شب یلدا به پویش یلدای مهربانی پیوسته است، عنوان کرد: این کار دولتی نیست بلکه فردی و شخصی است. ولی همکاران ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله افرادی هستند که به این پویش پیوسته‌اند.

مرتضوی درباره اینکه به رغم ابلاغ قانون بیمه کارگران ساختمانی اما هنوز بیشتر آنها بیمه نشدند، توضیح داد: این قانون توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است و از تاریخ ابلاغ طبق قانون باید اجرا شود و سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به تمام شعبات خود این قانون را ابلاغ کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: اگر در برخی از شعبات سازمان تامین اجتماعی، این قانون اجرا نمی‌شود، اطلاع رسانی کنید تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: موضوع کالا برگ الکترونیکی در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسعه یافته و هر ماه نسبت به ماه دیگر استقبال مردم از آن بیشتر می‌شود و این آمادگی برای استفاده هفت دهک اول از این مزیت وجود دارد و منابع لازم برای این موضوع پیش بینی شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: بدون هیچ تاخیری یارانه تشویقی به حساب کاربران تزریق می‌شود تا مشکلی در این حوزه نباشد.

کد خبر: ۲۶۲٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha