۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
مسیری که دولت مردمی آغاز کرده قطعاً باعث تحول در رشد جمعیت خواهد شد
معاون اجرایی رییس‌جمهور:

مسیری که دولت مردمی آغاز کرده قطعاً باعث تحول در رشد جمعیت خواهد شد

منصوری، معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: مسیر خوبی که دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شروع کرده قطعا باعث تحول در حوزه خانواده و جمعیت خواهد شد.

به گزارش بازار، محسن منصوری روز سه شنبه در جلسه نمایندگان قرارگاه‌های جوانی جمعیت دستگاه‌های مختلف گفت: یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم مساله جوانی و افزایش جمعیت بوده و سیاست دولت این است تا با استفاده از ظرفیتهای موجود برای تحول و جوانی جمعیت اقدام شود که خوشبختانه برنامه ریزی‌های خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: کارهای خوبی در این ستاد صورت گرفته و مسیر خوبی که دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شروع کرده قطعا باعث تحول در حوزه خانواده و جمعیت خواهد شد.

منصوری به ظرفیتهای تاثیرگذار نهادهای مردمی در حوزه جمعیت اشاره و حضور مجموعه‌های مردمی که در شهرهای مختلف با استفاده از توانمندی‌های خود در این حوزه مشغول فعالیت هستند را با اهمیت عنوان کرد و گفت: این می‌تواند نقش مهمی را برای تحول در این حوزه بر عهده بگیرد.

وی شناسایی و به میدان آوردن ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی را از اقدامات مهمی دانست که باید توسط دبیرخانه ستاد ملی جمعیت پیگیری شود.

معاون اجرایی رییس جمهور به تاثیر رسانه و اقدامات فرهنگی در این عرصه اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های رسانه ای و فرهنگی هم می‌توان اقدامات زیادی برای این موضوع انجام داد و می‌توانیم با استفاده از ابزارهای خلاقانه و مبتکرانه یک اصلاح فرهنگی و مهم در کشور انجام دهیم.

جلسه نمایندگان قرارگاه‌های جوانی جمعیت دستگاه های مختلف با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور عصر سه شنبه ۲۸ آذرماه برگزار شد.

کد خبر: ۲۶۲٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha