۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
گزارش تحقیق و تفحص از حفظ نباتات تصویب شد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

گزارش تحقیق و تفحص از حفظ نباتات تصویب شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به تصویب رسید و مقرر شد موارد پیگیری و در نشست غیرعلنی صحن مجلس بررسی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: دستور کار ابتدایی نشست کمیسیون بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات با محوریت نحوه واردات، تولید، توزیع و ثبت سفارش سموم بخش کشاورزی بود که به تصویب رسید و مقرر شد موارد پیگیری و در نشست غیرعلنی صحن مجلس بررسی شود و گزارش کاملی از اتفاقاتی که رقم خورده و درحال رقم خوردن است به شورای امنیت ملی ارائه شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقرر شد گزارشی به صورت ماهیانه توسط معاونت حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی به آقای اعظمی ارائه شود، ادامه داد: آزمایشگاه‌های حفظ نباتات باید برورزسانی شود تا کنترل بهتری بر واردات سموم اعمال شود.

وی افزود: دستورکار دوم نشست امروز کمیسیون کشاورزی بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر نیرو در خصوص مسائل مربوطه بود که وزیر با حضور در این نشست به آنها پاسخ داد.

کد خبر: ۲۶۲٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha