۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
صندوق املاک و مستغلات توسعه پیدا می‌کنند
مدیرعامل بانک شهر:

صندوق املاک و مستغلات توسعه پیدا می‌کنند

مدیرعامل بانک شهر، در مراسم پذیره‌نویسی سومین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کشور اعلام کرد: با حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار صندوق املاک و مستغلات توسعه پیدا می‌کنند.

به گزارش بازار، سید محمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر در مراسم پذیره‌نویسی سومین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کشور، اظهار کرد: اخذ مجوز صندوق «امین شهر یکم» حدود یک سال به طول انجامید، زیرا مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار توجه و سختگیری ویژه‌ای را نسبت به راه‌اندازی این صندوق‌ داشتند.

وی در این رابطه افزود: ملک پذیرفته شده در صندوق «امین شهر یکم» معارض ندارد و دارای مجوز آتش‌نشانی، سند شش برگ و تفکیک شده است.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت: شش ملک دیگر را با ویژگی‌های مذکور به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی کردیم و انتظار داریم در راستای پذیرش این املاک نیز همکاری لازم انجام شود چرا که صندوق‌های املاک و مستغلات تنها مسیر مولدسازی و شفاف‌سازی صورت‌های مالی هستند.

احمدی در پایان تصریح کرد: انتظار می‌رود با حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس بتوانیم این صندوق‌ را در راستای بهره‌گیری تمام سهامداران و سرمایه‌گذاران توسعه دهیم.

کد خبر: ۲۶۲٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha