۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
۳۵ جایگاه سوخت استان سمنان به مدار بازگشتند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳۵ جایگاه سوخت استان سمنان به مدار بازگشتند

شاهرود- خادمیان، سخنگوی شرکت ملی نفت منطقه شاهرود گفت: پس از اختلال در سامانه جایگاه های سوخت و با تلاش ماموران منطقه، ۳۵ جایگاه به روند طبیعی کار خود بازگشته است.

سعید خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان سمنان دارای ۹۰ جایگاه سوخت است، تاکید کرد: از ابتدای بروز اختلال یعنی حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۵ جایگاه اصلا دچار مشکل نشده و ۷۵ پمپ بنزین دیگر در استان با اختلال روبرو شدند.

وی با بیان اینکه تلاش برای رفع مشکل در این جایگاه های سوخت از همان دقایق اول در استان سمنان آغاز شد، افزود: با تلاش های صورت گرفته ۳۵ پمپ بنزین دیگر هم به مدار خدمت رسانی به مردم بازگشت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه تا ظهر دوشنبه ۵۰ جایگاه سوخت استان سمنان در حال خدمت رسانی است، گفت: مابقی پمپ ها را نیز در تلاش هستیم تا عصر امروز به مدار بازگردانیم.

خادمیان با بیان اینکه پهنه وسیع استان سمنان کار را برای ما قدری دشوار کرده است، گفت: این اختلال تا ساعت ۱۶ امروز برطرف خواهد شد و مردم نگران تامین سوخت و یا سهمیه شان نباشند.

وی همچنین با اشاره به بروز برخی شائبه ها در زمینه گرانی بنزین، گفت: مردم به شایعات توجه نداشته باشند و اختلال امروز یک مشکل فنی بوده و هیچ ربطی به تغییر قیمت و یا سهیمه سوخت و ... نداشته و نخواهد داشت.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha