۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
سهمیه مردم در کارت‌های سوخت حفظ می‌شود
معاون وزیر نفت:

سهمیه مردم در کارت‌های سوخت حفظ می‌شود

معاون وزیر نفت با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه کارت سوخت تأکید کرد: سهمیه مردم در کارت‌های سوخت حفظ می‌شود و پس از رفع مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش بازار، جلیل سالاری در ارتباط زنده مجدد امروز در شبکه خبر، اعلام کرد: در حال حاضر جایگاه‌های عرضه بنزین به صورت سیستم آفلاین و با نرخ دوم اقدام به عرضه سوخت می‌کنند و همکاران ما به تدریج در ۳۷ منطقه و نواحی سوختگیری در کشور در حال رفع مشکل به وجود آمده هستند.

وی در مورد سهمیه بنزین کارت‌های سوخت گفت: سهمیه مردم در کارت سوخت به قوت خود باقی است و بعد از مشکل مردم می‌توانند از سهمیه سوخت خود استفاده کند.

سالاری اظهار داشت: جایگاه‌هایی که بیشترین مراجعه‌کننده را دارند، توسط همکاران ما ظرف یکی دو ساعت آینده مشکل‌شان رفع می‌شود و کل جایگاه‌های سوخت کشور طی ۶ تا ۷ ساعت اینده رفع مشکل خواهد شد و عرضه بنزین به حالت عادی برمی‌گردد، همکاران ما مانند سال گذشته توطئه را به زودی برطرف می‌کنند.

وی از مردم درخواست کرد: مردم نگرانی بابت قیمت سوخت نداشته باشند و تا چند ساعت آینده کمتر به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند و فقط برای موارد ضروری برای سوخت گیری مراجعه کنند.

معاون وزیر نفت گفت:‌ اولویت ما در برقراری سوخت‌رسانی جایگاه‌های پر مشتری و سپس جایگاه‌های بین‌راهی است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۷ ساعت آینده در کل کشور عرضه سوخت در جایگاه‌ها به حالت عادی برگردد.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha