۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
۴۰ جایگاه عرضه بنزین در استان بوشهر وارد مدار شدند| راه اندازی تمام جایگاه ها تا ساعتی دیگر
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۴۰ جایگاه عرضه بنزین در استان بوشهر وارد مدار شدند| راه اندازی تمام جایگاه ها تا ساعتی دیگر

بوشهر- بیوکی مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۰ جایگاه عرضه بنزین در استان بوشهر وارد مدار شدند از راه اندازی تمام جایگاه ها تا ساعتی دیگر خبر داد.

مهرداد بیوکی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اختلال ایجاد شده در جایگاه های پمپ بنزین در استان بوشهر اظهار داشت: از دقایق ابتدایی امروز و بدلیل مشکلات نرم افزاری در سامانه هوشمند سوخت استان، جایگاه های پمپ بنزین استان از سرویس خارج شدند که با پیگیری های صورت گرفته، بخش زیادی از جایگاه ها وارد مدار شده اند.

وی افزود: استان بوشهر دارای ۸۰ جایگاه عرضه بنزین و ۳۶ جایگاه سی ان جی است که تمام پمپ بنزین ها از مدار خارج شده بودند و با پیگیری مستمر و اقدامات فوری، اکنون ۴۰ جایگاه آنلاین شده و بتدریج سایر جایگاه ها نیز وارد سیستم می شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از اطلاع این مجموعه از اختلال ایجاد شده، کارشناسان فنی با بررسی و رفع عیب و اختلال ایجاد شده، ۵۰ درصد جایگاه ها را به مدار بازگرداندند و تا ساعاتی دیگر، تمام واحدها وارد مدار می شوند.

بیوکی گفت: جایگاه های سی ان جی، دچار اختلال نشده بودند و بدون مشکل به خدمات رسانی ادامه می دهند.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha