۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
ریزش ۱۴ درصدی قیمت ماتیک طی یک هفته| خروج نهنگ ها از بازار پلی گان ادامه دارد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش ۱۴ درصدی قیمت ماتیک طی یک هفته| خروج نهنگ ها از بازار پلی گان ادامه دارد

با اصلاح قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای بازار طی روزهای اخیر، ارز محبوب «ماتیک» طی ساعات اولیه صبح روز دوشنبه به زیر ۰.۸ دلار رسید تا مجموع ریزش هفتگی قیمت خود را به بالای ۱۴ درصد افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ با اصلاح قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای بازار طی روزهای اخیر، ارز محبوب «ماتیک» طی ساعات اولیه صبح روز دوشنبه به زیر ۰.۸ دلار رسید تا مجموع ریزش هفتگی قیمت خود را به بالای ۱۴ درصد افزایش دهد.

گفته می شود دلیل اصلی ریزش قیمت ماتیکبه عنوان توکن بومی شبکه پلی گان، فروش گسترده توکن های ماتیک توسط نهنگ های بازار طی دو هفته گذشته از ماه دسامبر و طی روزهای گرم بازار بوده است. اکنون کارشناسان بازر رمزارزها معتقدند که ماتیک به احتمال زیاد در دوران خرسی خود به سر برده و بعید است که قیمت دستکم در کوتاه مدت به اوج ماه نوامبر باز گردد.

همچنین، میزان عرضه مکاتیک در بازار مبادلات نیز افزایش یافته و میزان توکن های در گردش ماتیک از ۹.۰۵ درصد در اول دسامبر به ۹.۱۸ درصد در روز دوشنبه (۱۸ دسامبر) افزایش یافته که نشان دهنده افزایش فشار فروش برای این رمزارز محبوب است.

MATIC

همچنین، اندیکاتور NPL نیز نشان دهنده افزایش ضرر انباشته ماتیک برای روز دوشنبه بوده و روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۷ دسامبر را به عنوان پر سودترین روزهای مبادلاتی ماتیک نشان می دهد. رصد تراکنش نهنگ های ماتیک نیز حاکی از همزمانی افزایش فشار عرضه از سوی آنها با روزهای پر نوسان برای ماتیک است که نشانگر خروج بخش قابل توجهی از دارایی نهنگ ها از بازار ماتیک است.

MATIC

کد خبر: ۲۶۲٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha